Gå til innhold

*kremt* er alle butikker stengt i dag? hilsen hun som ikke tok helgehandelen i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom brått på at det er 1.mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle butikker er nok stengt i dag ja=)

Det er rød dag i dag....

Skrevet

oj!

da får jeg sette en brøddeig... og melke en ku... og slakte en gris...

Skrevet

Tror det. Fult mulig at enkelte brudstadbuer (Søndagsåpne butikker) er åpne da.

Skrevet

småbutikkene til bunnpris har åpne fra 10-23 i dag, vist du har en slik butikk i nærheten av deg:O)

Skrevet

Har du en søndagsåpen butikk i nærheten er nok den åpen, men ellers er alt stengt.

Skrevet

Brustadbuene er alltid åpen, så ingen sulter :)

Skrevet

Storkiosker som 7-11, bensinstasjoner o.l er åpne så du får nok tak i det mest nødvendige, men det blir ingen billig helgehandel på deg i dag...

Skrevet

Vi som er heldige og bor i turistbygder har åpne butikker Her er 2 av 2 butikker åpne Bare til å velge Kiwi eller Spar

Skrevet

Som pappan min sa; "I dag er det arbeidernes fridag. Det betyr at pga kampen dine forfedre tok, har du mulighet til å reise på hytta hver helg".

Skrevet

Synes det er litt flaut at en voksen dame ikke vet at 1 mai er en rød dag og da er alle vanlige matbutikker osv stengt?

Eneste unntaket er bensinstasjoner og bunnpris butikkene

Skrevet

Nå er det vel strengt tatt ikke bare Bunnpris som har sånne "Brustadbuer" Kiwi og Spar har også det som jeg vet om, mulig enda flere. Så "eneste unntak" er å overdrive ;)

Skrevet

Er vel forr gjort for noen og enhever det vel, å glemme i en hektisk hverdag hvor omtrent alle dager er like. Her i Oslo er alle bunnpris og jokerbutikker åpne. Alle 7eleven, deli og kafeer også...

Skrevet

Jo takk, min far hadde gremmes. Men når Plantasjen selger alt annet enn planter på mye større areal enn ei brustadbu og når matbutikker snart er døgnåpne, ja, da så jeg for meg at enkelte matbutikker ville tøyd strikken hardt.

Og... jeg hadde forsåvidt rett. Da jeg kom til Ørje i dag, så hadde det jeg anser som vanlig matbutikk-åpent.

Skrevet

Hvis butikken ligger i det som er definert som "typisk turiststed" kan de søke kommunen om å ha åpent når de vil. Er Ørje et sånt, tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...