Gå til innhold

blodig slim 12 uker etter fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nesten 12 uker siden fødsel og i går begynte jeg å blø. I natt hadde jeg litt murringer i ryggen. Jeg har aldri hatt noen som helst ubehageligheter fysisk ved mens før så dette var nytt. I dag var det en stor blodig slimklump som kom ut. Må nevnes at jeg hadde keisersnitt.

Noen som vet hva dette kan være? Kan jeg ha spontanabortert? jeg går på minipillen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare ha fått mensen igjen da. :)

Skrevet

Ingen grunn til å tro at det er en spontanabort, men du kan jo alltids ta en graviditetstest i dag om du lurer veldig.

Mest sannsynlig er det mensen. Den kan godt arte seg veldig annerledes etter et svangerskap.

Skrevet

eg har allerede hatt mensen 1 gang etter fødsel. Det er nå 6 uker siden.. og den var ikke slik som dette. litt kraftigere enn en normal mens, men likevel ingen smerter.

Jeg lurer på om jeg burde ta en test? I min familie er det maaaaange 2 eggede tvillinger, men flere har falt bort tidlig mens den andre har fortsatt å leve. Er redd å overse noe sånt.

HI

Skrevet

men mensen er jo ofte uregelmessig og varierende rar en stund etter fødsel... men ta en test om du er redd du er gravid da.

Skrevet

mensen vil som oftest ikke være lik fra hver gang de første gangene etter fødsel. Første gang jeg fikk igjen mens etter fødsel blødde jeg mye, andre gang bare en liten blodklatt i trusa, tredje gang litt mer og fjerde gang var den som normalt.

Skrevet

Kan være den siste renselsen også.

Har du magesmerter skal du ringe lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...