Gå til innhold

Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha en flott 1. mai alle sammen.

personlig skal jeg nå avgårde og spise frokost med arbeiderpartiet. slettes ikke ille. tror det er min 26. 1. mai frokost sammen dem.. så jeg begyner å dra på åra

Skrevet

Takk det samme!

Skulle egentlig kjøre Mjøsa rundt og så på et utendørstreff etterpå, men her sprutregner det, så da blir det en kosedag hjemme i stedet!

Skrevet

Takk for det. Eg skal feire dagen på jobb (med dobbel betaling) :o)

Skrevet

Takk det samme! :) Her feires dagen med tog og taler på nærmeste øy!

Skrevet

hehehe, Tøffitrynet ;)

Her feires den innendørs hjemme i regnet. Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen ja!

Jeg har desverre ikke mulighet til å gå i tog i år, sliter med isjias og bekkenløsning, så ruta i Oslo er alt for lang til at jeg klarer det.

Skrevet

du får ta det igjen neste år frk Nilsen. da kan du gå i tog med barnevogn. det er stas :)

jeg digger 1. mai. det må jeg bare si!

Skrevet

Jeg feirer dagen med å bli dumpet :P Så nå er det snart avgårde til fest og fanteri :D Gråter ingen tårer og livet er herlig ;)

Skrevet

oj! hva har skjedd?

bra at du tar en fest og bedriver fant(eri). det trenger vi alle (bare se på tidspunket om når jeg svarer på dette)

men går det bra, med deg? sånn helt seriøst?

det fine med singellivet er at det tross alt er det livet vi kan best :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva gjør du oppe lammekjøttet?????

Skrevet

jeg har vært ute og spist mat med en venninne og tatt noen glass vin. og jeg har slettes ikke lyst til å sove for jeg vil prate mer :D

du da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hørtes digg ut! :)

Jeg har vært i bursdag hos en venninde...drikki meg altfor full, og dratt med pc'n i senga... ikke tenk på at jeg skal i konfirmasjon i morra....jaddaneidaså...dessuten har jeg Walter!!

Skrevet

hehe... om det er noen trøst (noe det sikkert ikke er men jeg vil fortelle) så gjorde jeg akkurat det samme i går og da skulle jeg jo opp til 1. mai-frokost med penstas og oppføre meg så oppegående og selvtenkende som mulig... hehe.. det funket fint da. motivasjonen var jo på plass.

Walter?

Skrevet

Jeg går for a) Walters mandler eller B) en snygging fra byen..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jess, godt det ikke bare er meg! Våkna forøvrig kl 7 (!!!!!!!!!!!!!) med tidenes skallebank. Usikker på om det er den sedvanlige vondten som har slått inn, eller om det faktum at det snurrer i hodet mitt enda har en innvirkning. Jey, bare timer igjen til selskap nå, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg.

Forøvrig hadde Rampongi helt rett. Det er Walters mandler. Hvor ufint er ikke det å gompe i senga kl 4 på natta da? Men, tatt i betraktning at min snygging er på vestlandet og ikke kommer hjem før i dag så var det sikkert ikke et dårlig alternativ :)

Skrevet

en walters å gompe på i senga, må jo være et fullgodt alternativ når snyggingen er på tur.

Men så kjipt å våkne så tidlig. Håper dagen blir knall og at du finner noe artig å bekle den trøtte kroppen med, sånn at du tar selskapet med storm og ikke minst får frem det beste, fineste smilet som varer hele dagen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mohahahaha....nå lo jeg godt! Ingen fare for at det blir noe storm i vannglass her nei, men takk for oppmuntringa :)

Skrevet

nå har jeg stått opp og forsøker og bli menneske igjen også....

men jeg drakk omtrent ikke i går så det eneste jeg kan klage på er i grunn mangelen på mat.

er det noe spesielt med de nøttene? siden dere nevner navn og slikt.

hehe... spise i senga er ufint :D en dame av mitt kaliber gjør ikke sånt. men hun sitter inne i joggebukse og BH i solskind og skriver på nettet i stedet for å rydde og vaske hus som hun egentlig burde har gjort.

Skrevet

Walters mandler er en sjokis som blir laga nedi gata her.. nidar ;)

snoooop!

Drit i huset, sørf og dib til du går lei du fineste lammis!

Skrevet

Walter hører vel til hos Freia, gjør han ikke det da? :P

Skrevet

det fine med å drite i huset er at man vet at det ikke går noen vei og ikke kan det protestere heller. det må bare stille ta i mot den dårlige behandlingen...hihi

jeg har aldri hørt om walter. sånn har verden blitt, man spiser rett og slett så lite godteri at man ikke får med seg almenkunnskapen en gang...

men cola - der er jeg ram :D

Skrevet

AH...pinlig, du har så rett..

Skrevet

Lammet, vi har blitt enig om at det ikke var noe lurt å fortsette.. For ingen av oss vil inn i et forhold... MEN, gjett hvor jeg "sov" i natt? hihi... vi har det fint sammen, men begge tror vi ikke har noe fremtid sammen :P Vi er bare gode venner ;)

Jeg er dritdårlig i dag.. Sliter med å gjennomføre dag ni på 30 day shred.. blææh... Sofaen er min beste venn i dag.. <3 hehe.. Tror jeg venter til i morgen med å ta dag ni.. Det er vel lov??? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...