2skjønnesmå Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Har en 3 mnd gammel baby som har vært flink til å sove natten igjennom 3-4 netter på rad, men de to siste nettene har han våknet og vil ha mat 2-3 ganger... Hadde skikkelig økedøgn forrige uke, så jeg tror ikke det er det. Men håper jo virkelig at det er det...for jeg begynte å bli godt vant:) noen tips/råd/ideer?
ModerJord venter nr 3! Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg ville ihvertfall ikke nektet et så lite barn mat, så hvis han virker sulten synes jeg du skal gi ham mat. Kan hende er det noe annet som gjør at han er urolig - kanskje trenger han kos? Roer han seg med smokk og nærhet? Min erfaring er at det går så veldig opp og ned med babyer, og at det er store forskjeller. Min eldste sov veldig bra hele natten, og har fortsatt med det, mens minstemann våknet mye og er fortsatt en urolig type.
lille sprelle Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Hele netter med søvn er bonus frem til barnet er 2-3 år. Er ikke så mye tips i så henseende annet enn at når han sover, så sover han, og vil han ha mat hver 3. time, så la ham få det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå