Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22133803
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Ops... Ble litt ivrig her =) Men sjekk de da!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Takk, men det er mamma =) Ho strikker som en gal, og jeg tenkte at jeg skulle prøve å selge noen for henne! Har solgt seks stk allerede, og ei venninne tipset meg om å legge de ut her også =)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 De var kjempefine:) Du får tipse henne litt om andre fargevalg også, det er in med duse farger nå. Rosa/lysegrønt er en populær kominasjon nå. Veldig fine, og god pris, jeg kunne godt tenke meg til å kjøpe en:) Portoen er vel ikke så dyr heller?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Portoen kommer på mellom 20 og 40 kr ;o) Jeg har solgt to lysegrønne, men har ikke flere igjen! Bare send meg en fail(via finn) så kan jeg sende flere bilder hvis du er intr! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå