gullet og prinsessen Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 tok en i dag tidlig, den var svakt positiv, men tror ikke jeg kan stole på den for streken i kontroll panelet var ikke skikkelig. har såå såre bryst vorter og er kjempe trøtt, skjønner ingenting, fikk satt inn hormonspiral for 2,5 uke siden..... er det bare kroppen min som tuller med meg? dere som hadde såre bryster som tidli symptom... når kom der i forhold til ps test?
<3guttemamma<3 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Kroppen tuller neppe med deg, for en graviditetstest blir aldri positiv uten hcg i urinen:) Vent noen dager til før du tar en ny test, så får du et sikrere svar i alle fall:)
gullet og prinsessen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 tusen takk for svar! blir gal av dette! tenker på det hele tiden! hadde egentlig tenkt at det var nok med de to vi har, men kjenner at det ikke hadde vert krise om det hadde vist seg at det er en spire der...kan hormonspiralen gi meg så ømme brystvorter og trøtthet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå