jordbærsjokolade Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Bortsett fra at det er morsomt? Han står i lekegrindenog skaller hodet i den, han skaller hodet i bordet og i døra og jeg kan ikke se noen grunn...han er ikke frustrert og smiler gjerne når han gjør det. Han gjør det så mye at han alltid har ett blåmerke i panna. Er dette vanlig eller? Jeg begynner nesten å tro at noe er galt med ham?(ikke sånn veldig galt altså men blir litt bekymret)
ModerJord venter nr 3! Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Det har jeg sett mange ganger;-) Det gir vel en eller annen effekt som er artig! På samme måte som mange barn synes det er morsomt å riste på hodet (da blir man jo litt ør og svimmel). Hvis han utvikler seg normalt på andre områder, er det neppe noen grunn til bekymring:-)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 det er sikkert bare en sånn morrohet han har funnet ut at han kan gjøre.. men vær også obs på at små barn ofte slår seg selv i hodet, eller dunker hodet borti ting hvis de har vondt i hodet.. Men tror ikke det er tilfelle hos deg altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå