Gjest Skrevet 1. mai 2010 #1 Skrevet 1. mai 2010 Da kan jeg si at jeg flytter ut herifra! Tok en test igår kveld den var positiv ( en svak og en sterk strek) nå sitter jeg med en ny test som er tatt nettopp som akkurat er samme resultat på!! JIIIIPPPIII!!!! Endelig! Jeg krysser fingrer og poter for alle dere andre at dere snart blir gravid!
blå og rosa+lillebror Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så mye håper jeg kommer etter snart
Fru Tuttemor Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Dryss litt babystøv på oss da før du drar gratuleeeer å lykke til :):)
Spira31 Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 gratulerer! lurer på om du har gjort noe spesielt denne prøvemåneden? Vitaminer/mineraler? sex annenhver dag eller oftere;) hehe
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 hehehe Ingen vitaminer, det begynte jeg på før jeg testet.. Sex er must her hos oss. Vi har ikke sex bare for barn Har jo vært plaget med uregelmessig syklus og de prøvingene har det vært falske symtomer så jeg var 99% sikker på at jeg ikke vare gravid nå, men så feil kan man ta!! Fikk meg litt av et sjokk da kjæresten kom med testen.. han sa: det er en strek...ehhh du.. det er også en svak strek til.. Jeg ble så glad at jeg begynte å grine til han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå