Gå til innhold

Hvilke navn liker du som egentlig er utenfor "din" kategori?

Anbefalte innlegg

- Nataniel (liker klang+et gammelt navn i familien)

- Lea (liker klang, poppis-navn)

- Sienna (liker klang)

- Tale (liker klang, liker egt. ikke substantiv-navn)

- Eldbjørg (liker klang)

- Esekiel (synes det er helt nydelig, men vel bibelsk, kanskje)

Prebs - sjekk ut tidspunktet.

Fortsetter under...

Hihi - heie lille ME!

Ellers:

Nicoline - kjempefint

Nathalie - aner ikke hvorfor jeg liker det, men det gjør jeg

Sienna - liker klangen jeg også

Preben - digger det, har kalt katten min det ;-)

Ingen av disse er strengt tatt innenfor min "hovedkategori" som er velbrukte, velkjente navn i Norge

Annonse

Synes dette er veldig vanskelig, da jeg ikke har noen spesiell katogori jeg holder meg innenfor:)

Trym, Haakon, Torjus, Olaves og Brage synes jeg er stilige navn. Norrøne navn er ellers langt i fra min smak. Selvom jeg liker disse navnene, vil de "aldri" bli vurdert. (Har skjønt at man aldri skal si aldri) =)

Liker tøffe guttenavn. Navn som Julian, Linus, Gabriel og Amadeus er ikke akkurat kjempe tøffe/maskuline, men de er fine likevel. Igjen foretrekker jeg mange andre navn, så disse er ikke aktuelle.

Når det gjelder jentenavn liker jeg godt gamle navn, gjerne med -ine endinger, eller navn som er smårampete og samtidig feminine. Jeg er både altetende og kresen=) Kommer ikke på noen jeg liker som ikke passer inn der.

Johannes, Ludvig, Oline & Selma liker jeg nå veldig godt, men rynket på nesen av de tidligere=)

Jeg liker godt litt gamle "trauste" navn, men og en del av poppisnavnene som Emma etc som jo egentlig og er "gamle".

De utenom min kategori jeg liker godt er:

Natalie - synes det er kjempefint, men har faatt med meg at mange synes det er harry...

Lukas og Noah. Fine navn som er blitt litt "odelagt" av aa vaere saa poppis. Men selve navnene synes jeg er veldig pene.

Det er de jeg kom paa naa...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...