Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Gikk fra GRAVIDITET TIL AMming til ny graviditet. Brystvortene ble ganske mye større i førse graviditet, og så ammmet jeg jo, og nå gravid igjen.. Syns de er enorme! Altså selve knoppene også. HAr noen erfaring ned det samme, og om de evnt blir litt mindre igjen når man er helt ferdig med amming og det har gått en stund?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Neiiii, hva er nå det da? At de er blitt sånn for alltid, og at det bare er jeg og noen få andre uheldige som "får dette"? hi
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Vær så snill, hva slags fenomen er dette, er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Veldig vanlig! Har selv fått stoooore pupper, men brystvorten dekker halve puppen :-( Er helt mørk i tillegg, håper de lysner og blir rosa igjen når jeg er ferdig å gå gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 har samme problemet og når brystene går ned til sin vanlige str igjen etter amming ser det ikke ut. Jeg skal legge inn silikon og redusere areola(det mørke området rundt knoppen) samtidig .
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 En ting er areola, men selve knoppene er nå så store som.. tja, en femtiøring i omkretsen? De er så store! Blir de ikke mindre da?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Ja, de blir vel lysere, men mindre? Første graviditet?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 En ting er areola, men selve knoppene er nå så store som.. tja, en femtiøring i omkretsen? De er så store! Blir de ikke mindre da?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 mine brystvorter har blitt mindre etter endt amming med nr 1, ble ikke fullt så store med nr 2. Ammer fremdeles, men er ikke så store nå.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 takk for svar, godt å høre! Og da mener du selve knoppene, ikke sant? Føler de begynner å likne på ku-spener, he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå