Gå til innhold

Store brystvorter.. ANdre sv.skap. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk fra GRAVIDITET TIL AMming til ny graviditet. Brystvortene ble ganske mye større i førse graviditet, og så ammmet jeg jo, og nå gravid igjen.. Syns de er enorme! Altså selve knoppene også.

HAr noen erfaring ned det samme, og om de evnt blir litt mindre igjen når man er helt ferdig med amming og det har gått en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

canada nipples heter det :P

Skrevet

Neiiii, hva er nå det da? :(

At de er blitt sånn for alltid, og at det bare er jeg og noen få andre uheldige som "får dette"?

hi

Skrevet

Vær så snill, hva slags fenomen er dette, er det bare meg?

Skrevet

Veldig vanlig! Har selv fått stoooore pupper, men brystvorten dekker halve puppen :-( Er helt mørk i tillegg, håper de lysner og blir rosa igjen når jeg er ferdig å gå gravid.

Skrevet

har samme problemet og når brystene går ned til sin vanlige str igjen etter amming ser det ikke ut. Jeg skal legge inn silikon og redusere areola(det mørke området rundt knoppen) samtidig .

Skrevet

En ting er areola, men selve knoppene er nå så store som.. tja, en femtiøring i omkretsen? De er så store!

Blir de ikke mindre da?

Skrevet

Ja, de blir vel lysere, men mindre? Første graviditet?

Skrevet

En ting er areola, men selve knoppene er nå så store som.. tja, en femtiøring i omkretsen? De er så store!

Blir de ikke mindre da?

Skrevet

mine brystvorter har blitt mindre etter endt amming med nr 1, ble ikke fullt så store med nr 2. :) Ammer fremdeles, men er ikke så store nå. :)

Skrevet

takk for svar, godt å høre! ;)

Og da mener du selve knoppene, ikke sant? Føler de begynner å likne på ku-spener, he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...