Gå til innhold

Syns dere det er greit at barna deres hører på lars vaular- rett opp og ned og lignende sanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i dag med meg på barnetv (eller rett etter) at lars vaular og div andre artister kan komme til din skolegård å ha konsert... Er dere klar over hva han synger om??

"alenemødre om selger noen hekto" er en av utsagnene hans...

Jeg har fortsatt små barn så har ikke noe problem med sånne ting enda, men lurer nå på om det er helt vanlig og greit at barn hører på slik musikk??

Skrevet

He he, det er jo ganske vanlig at barn hører på pop/R&B osv i våre dager og jeg kan ikke se at å selge noen hekto er stort verre enn å være en "mother-fucking-son-of-a-bitch" og lignende ....

Skrevet

Hva med "Sexy Bitch" da? Har jenter i tiårsalderen og jeg tror ikke de engang får med seg hva som synges i den sangen du nevner. Jeg skjønner det ikke, men kan jo være dialekten da.

Skrevet

Jeg skriver jo og lignende sanger... Er det virkelig vanlig? Jeg kan ikke huske at jeg fikk høre på sånne ting når jeg var liten (er 21 år), ei heller har vi latt barna høre på sånn musikk de stedene jeg har jobbet med barn.

Ble ganske overrasket da han(kunne vært hvilken som helst av de) plutselig dukket opp på barnetv...?!

Skrevet

Jo, det er nok vanlig i dag. Jeg fikk heller ikke høre sånt hjemme men snek meg til å se på MTV hjemme hos en venninne som hadde kabeltv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...