Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg fikk i dag med meg på barnetv (eller rett etter) at lars vaular og div andre artister kan komme til din skolegård å ha konsert... Er dere klar over hva han synger om?? "alenemødre om selger noen hekto" er en av utsagnene hans... Jeg har fortsatt små barn så har ikke noe problem med sånne ting enda, men lurer nå på om det er helt vanlig og greit at barn hører på slik musikk??
Gjest Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 He he, det er jo ganske vanlig at barn hører på pop/R&B osv i våre dager og jeg kan ikke se at å selge noen hekto er stort verre enn å være en "mother-fucking-son-of-a-bitch" og lignende ....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Hva med "Sexy Bitch" da? Har jenter i tiårsalderen og jeg tror ikke de engang får med seg hva som synges i den sangen du nevner. Jeg skjønner det ikke, men kan jo være dialekten da.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg skriver jo og lignende sanger... Er det virkelig vanlig? Jeg kan ikke huske at jeg fikk høre på sånne ting når jeg var liten (er 21 år), ei heller har vi latt barna høre på sånn musikk de stedene jeg har jobbet med barn. Ble ganske overrasket da han(kunne vært hvilken som helst av de) plutselig dukket opp på barnetv...?!
Gjest Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Jo, det er nok vanlig i dag. Jeg fikk heller ikke høre sånt hjemme men snek meg til å se på MTV hjemme hos en venninne som hadde kabeltv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå