Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Lurer sånn på hva ståa er nå.... Traff en kar for noen måneder siden, vi har vært på date, og han har vært noen ganger hos meg. Har vært koselig alle gangene... det har også vært endel sms i mellom disse møtene... Har ikke hatt anledning til å møtes så ofte pga omstendigheter, men vi har nå møttes noen ganger, og nå er det endelig lys i tunellen for meg å kunne møtes mer... men... siste... uka /par ukene har sms-ene dabbet av litt.... lurer på hva det er, om han har funnet ut at han ikke gidder mer eller hva... før var det mer at vi kunne sende melding enten han eller meg, masse sms... nå har det ikke vært melding siden mandag, (uæææ krise hehehehe) og da var det jeg som sendte melding + jeg sendte en i dag. hvis han ikke sender melding til meg, skal jeg kanskje ta det hintet...?? (har fått svar) Siste melding (svar på min sms) fra han nå, var mer sånn at han var opptatt hele helgen........ og kosa deg i kveld. (følte litt sånn "kosa deg i kveld" - som: "kos deg i kveld punktum - ikke mer sms takk...") - men det var et smil bak "hei" og på slutten... (skal jeg tolka det positivt?? :-) hehe) vi har ikke datet såå mye, så jeg selv er jo ikke sikker hva jeg vil med dette selv, men vi har hatt det koselig de gangene vi har vært sammen.... Jeg har jo hatt mine tvil jeg og, men ikke gitt det helt opp, med å finne ut mer, finne ut om jeg liker ham osv. Det er viktig å kjenne etter, men slik det har vært nå så har vi vært for sjeldent sammen, slik at jeg ikke får kjent så mye etter.... Men jeg mener jo det, at hvis han ikke vil mer, så må han jo kunne si det, ikke bare slutte med å sms-e.... Det er helt greit om han ikke vil, bare si det, så jeg slipper å spekulere! så jeg kan slutte å tenke på han, og gå videre... men - kan fint unngå å si fra på sms altså ! Jeg kan fint snakke med ham hvor vi tar den praten, jeg kan tåle det, og fortsatt være venn med ham. de store følelesene har ikke kommet sånn helt enda. Jeg vil alikevel kunne ta det med et smil - og kjekt så lenge det varte - og vil at vi skal kunne si hallo til hverandre om vi møtes på byen senere! vi prøvde - det gikk ikke. ikke verdens undergang hvis det ikke gikk. No hard feelings. men jeg vil vite... Har gått litt tid mellom hver gang vi har møttes, eller ca 2 uker mellom hver gang (ikke så mange ganger). men har kjent denne uka at det hadde vært veldig koselig med besøk og litt småprat her i sofaen :-) . sofakos blitt mere kjent. og kanskje litt småkyssing hadde vært kos. men mest ville jeg hatt ham her og pratet med, blitt kjent og sugd til meg inntrykkene for å finne ut av karen! men jeg får kanskje riste av meg de tankene, og begynne på nytt.....??? forresten - skal jeg sende ham svar igjen på den meldignen jeg beskrev ovenfor?? :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #2 Skrevet 1. mai 2010 Jeg hadde latt det fare. Kjenner jeg blir litt svett når jeg leser om mennesker som analyserer sms-meldingene.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 HAHAHAHAHA! Analyserer sms - meldingene??? JEG?? Hæææ?? hehe - ja her har jeg vist lest og tolket og analysert litt ja :-) hehe tolker et smilefjes.... "Kan det bety atte.....????" haha, måtte le når jeg leste den kommentaren! Men... er kanskje sånn når man er litt begynnende småforelsket (??????vetikke???) og tenker på han/henne hele tiden??? :-) tenkt på om "hva hvis han sitter og venter på sms fra meg" - samtidig som jeg venter på sms fra ham osv... men ja lar det være litt jeg nå... stresser ikke, har eeegentlig ikke stresset noe mye med det heller, har hele tiden tatt det litt rolig, men greit om han bare kan si at han ikke vil mer, istedet for å la det ligge.... men - skjønt det nå... lar det ligge jeg også nå... men, kommer til å si hei og hallo når vi møtes igjen, no hard feelings, hyggelig kar, så får vi heller ta en liten prat om det da....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Det er nok slik når man er forelsket ja;-) Mente ikke å være ekkel eller kvass. Ikke la han få gleden av at du skal "ydmyke" deg selv. La han ta neste initiativ:) Vær hyggelig når dere treffes, men se om han ikke tar neste skritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå