Gjest Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Da kan jeg endelig melde meg inn her jeg også!! Ikveld tok jeg en test var så sikker på at det ikke hadde klaffet denne gangen heller, men der tok jeg feil.. En sterk og en svak strek vistes!! JIIIIIPPPPIIII!!! Håper den sitter nå!! Har litt kvalme og veldig sårbar. Er så sårbar at jeg begynte å skrike til kjæresten min! Jeg er 5 uker på vei idag!
togutter-08og10 Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer.. Alltid deilig å få poritiv test.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 Tuuusen takk alle sammen.. Tok en ny test med morgenurin idag.Det ble samme resultat!! :D
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 hehe, kjenner til det med skriking, grattulerer
Hoppsideisi :) Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 metal_babe_et englebarn: Velkommen hit. Jeg har akkurat meldt meg inne her på 1 tri selv! Tok en test lørdag, en svak og en sterk strek. Samme i går! Jeg ogs var sikker på det ikke skulle gå denne gangen heller, men det klaffet altså på 4 pp. Jeg er også 5 uker i dag Så HURRA for oss :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå