<3guttemamma<3 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hvordan er det med fingeravtrykk? Blir det fort stygge merker om man tar borti? Vi bestilte nemmelig vogn i dag med dette understellet, og jeg vurderer å ringe på mandag og spørre om jeg heller kan få cryptonite understellet i steden. Snakka med ei venninne i kveld som sa at hun valgte cryptonite nettopp pga det ble så lett fingermerker på chromen.. Jeg ble så usikker.
Lilleleen Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Vi har classic chrome understell på vår emmaljunga og vi har ikke noe problem med fingeravtrykk. Jeg bruker vognen mye og tar på chromen også, men har ikke fått ett eneste fingeravtrykk på den.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 kan ikke se at det er noe særlig med fingeravtrykk. De vises ihvertfall ikke særlig godt da isåfall.
<3guttemamma<3 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2010 Ok, tusen takk for svar:) Er mulig vi bare lar det ligge da:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 fingeravtrykk? kan vel ikke være såå stort problem i såfall:) Dessuten har du valgt det fiiineste:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå