Miamaria Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Venter ny baby i hus om noen uker, og har sett behovet for søskenbrett. Har forstått at det egentlig ikke går med slikt brett til TFK- vogna. Ingen som har hatt noen slags type brett til denne vogna og fått det til å fungere? I butikken sa de at det fantes et "mamaboard", som er et slags skateboard som henges bak på vogna, men at dette bare er for mammaer. Noen som har brukt det som søskenbrett? Hadde vært så kjekt å hatt søskenbrett til vogna....
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg spurte om det på Barnas hus og de har ett som passer til som ikke er orginalt. Det koster 999,- noe jeg synes var DYRT!! Med fare for å si feil så må vel barnet stå med kroppen utenfor håndtaket og da må det vel bli kronglete og trille?! Jeg hadde søskenbrett til Emmaljungaen jeg hadde og da sto barnet på innsiden av håndtaket hvis du skjønner og enda synes jeg at jeg ikke fikk plass til å gå bak når jeg trillet.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Det er når sportsdelen er på jeg tenker på, men bagen tar jo mindre plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå