Gå til innhold

Når legger dere babyen i senga si på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere mini i senga si på kvelden før dere legger dere?

gutten min på 4 uker(til mandagen)sover i stua på dagen og kvelden fram til vi legger oss. da tar vi han med opp i senga si(som står inne på rommet vårt).

Når på kvelden kan vi legge han opp?(har soverom i 2.etg). Kan han ligge i vogna si i stua fram til vi legger oss? (i 12 tiden på kvelden).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg tror ikke vi begynte å legge han før oss på kvelden før han var rundt 7-8 uker. (Det var vel først da JEG var klar for det. ;))

Skrevet

takk for svar:-) Selvom vi har en fantastisk babycall så er jeg tryggere med at han ligger her nede:-) mulig jeg er litt rar men:p

mye lettere om han skulle våkne osv også!

Skrevet

Veldig vanlig å ha babyen ute på stua til man selv går og legger seg de første månedene, det gjorde vi m jenta vår også- var jo så koselig å se på henne der hun lå og snorka på sofaen;)

Skrevet

Neida, du er da ikke rar... Nå er min pjokk bitt over 4 mnd,men han sov inne i stua om kveldene ( i kurven) til han var ca 2 mnd,Syntes det var best selv om vi har soverom nede i 1 etg. Babyer har jo som oftest ikke noe rutine når dem er så små,dem merker vel ikke noe til at man bærer dem inn på soverommet sent på kvelden.. Og som det ble nevnt litt lengre oppe her, det er jo så deilig å sitte å se på dem når dem sover. Siden vi har flere barn, så var det om kveldene vi kunne sitte og nyte synet av lillegutt.. :o) Da han ble ca 2,5 mnd begynte vi å legge han inn på soverommet mellom 20-21. bare for å prøve å få litt kveld i huset. Og han har pussig nok lagt seg fast (HOST HOST) rundt det klokkslettet..Sånn pluss minus.. Du gjør vel det du føler er best for dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...