Gå til innhold

Hva synes du er mest tiltrekkende med din mann/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så tiltrekt av min mann rent fysisk lenger, men jeg har alltid likt hendene hans. De er litt litt store, senete og mandige:)

Skrevet

Øynene, smilet, tennene, håret på hodet, håret på brystkassa, bicepsene, rumpa. Oi, det var faktisk mye. Skal sies at han er vekk på studietur nå og jeg savner ham veeeeeeldig :P

Skrevet

Alt! Han er rålekker!!! :)

Skrevet

Og de etter at vi har vært gift i snart 10 år:)

Skrevet

Det aller meste.. han er fantastisk nydelig! Sexy, vakker, deilig, pen, kjekk, vakker.. NAM! Jeg er ubeskrivelig tiltrukket av ham. Fine, fine mannen min..! :D

Rumpa, armene, leggene, magen, lårene, halsen, hendene, ryggen, nakken, øynene... LEPPENE! *slurp* Herreguuuuud..... blir helt gåen bare av å tenke på ham, han er flott, flott, FLOTT!! :D :D :D

Hihihihihi, jeg er visst litt forelska ja. Skikkelig fjortis og greier. Deilig! ;)

Skrevet

Tryggheten og selvsikkerheten (og måten han ser på meg enkelte ganger...)

Skrevet

Hele ham....hadde lyst på ham første gang jeg så ham og nå et år senere tar jeg meg fremdeles i å "smug" titte på ham og tenke fy **** så hot han er :)

Skrevet

Heltheten: smilet, sjarmen, lange slanke beina, veltrente kroppen, uansett bukse får han den fine rumpen,sexy og i tilegge er han snill og god. Drømme mann min ja.,....Har kysset noen frosker for å komme hit..

Skrevet

Den gutteaktige sjarmen. Glimtet i øyet og den lekende litt flørtende væremåten.

Skrevet

Hendene, armene rompa.. han har et kjempe pent smil. og snille øyne.

Skrevet

Han er snill, trofast, hjemmekjær, veldig flink med barna, til å stole på, tålmodig men meg.....

Og så til det fysiske: han er kjekk og trener mye.

Jeg er glad han er mannen min.

Skrevet

Han er stortsett bare til irritasjon...

Lenge siden jeg har følt noe for han...

Skrevet

Håret og øynene, høyden, skulderne og overkroppen, lårene, huden, personligheten, tennene, smilet osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...