ano`num *17.03.10* Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Endelig fått barnevakt og litt fritime til å ordne det på :/ Men har jo muligens litt dårlig med tid da *blæh* Har papirvedlegg som skal sendes inn. Legeerklæring osv. Skal det sendes til den adr som står båkpå (Mo i Rana) for alle? Kan jeg levere elektronisk og så sende vedleggene? Prøvde å lete i "starthjelpen" og den første brosjyren; men finner ikke at det står noe om det der? Finner mye som omhandler vedlegg, men ikke hvor de skal.
lille sprelle Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 hvis du kan scanne, så er det en knapp for vedlegg har jeg fått beskjed om. Hvis ikke, kan du sende til mo i rana
moe_ Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Du kan scanne papirene og vedlegge de hvis du sender inn via nettet. Ellers send inn via nettet og ettersend kopier på det du ikke ønsker å sende elektronisk. Men HVOR du skal sende papirkopier er jeg blank på .. lykke til
Gjest Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Før har det vært sånn at de ikke vil ha papirvedlegg før i etterkant.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #5 Skrevet 1. mai 2010 Tror det er slik at du skal oppbevare vedleggene selv, og at du må fremvise dem kun om du får beskjed om det Og da får du isåfall brev angående dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå