Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Vi skulle vel oppdatere hvordan det gikk etter hvert? Var ferdig med mine 10 første dager på onsdag, men har av forskjellige grunner ikke kommet meg så langt som å lage et innlegg om resultatene før i dag. Målte meg på torsdagsmorgenen før jeg begynte med første trening på del 2. Resultatene var da: -1 kg, litt over kanskje. (glemte å skrive opp vekta på startdagen) -4,5 cm i midjen!!! (der jeg er smalest rundt magen) -1,5 cm rett under navlen der jeg er breiest rundt magen. -0,5 cm på begge lår -0,5 cm på begge legger -0 cm på overarmene... (Men de er gjenstridige altså..! Har mistet 0,5-1 cm på armene i år, og jeg har gått ned snart 10 kg..! Dumme armer..! Noen tips? ) Syns det var bra jeg..! Hvordan syns dere det går? Jeg er glad for å ha gått over til del 2, begynte å bli en smule lei av del 1.. Og var nødt til å ta en pause i dag, for formen er ikke på topp. Men det er nok ikke en krise, har trent 13 ganger på de 11 første dagene nå, siden jeg har annen trening på torsdager også.. Så torsdager blir det to treningsøkter. Satser på å legge meg straks og være i form til å klare en økt i morgen igjen.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Så bra! Gratulerer! syns dette var veldig bra jeg! Keep up the good work! :-D Lykke til videre! gleder meg til å komme igang med trening selv. Må vente litt pga keisersnitt.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Høres bra ut, men hva gjør du etter de 30 dagene?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Nei, si det? Trente minst tre ganger i uka før jeg begynte med det, så blir nok å falle tilbake på det igjen. Må nesten bare ta det som det kommer, blir ikke å fortsette å trene hver dag, men når jeg er så godt inne i et opplegg kan det godt hende lysten er der til å trene f.eks 5 dager i uka. Og blir nok litt mer variert også da.. Dette er mest bare for å få et spark videre i vektnedgang og oppstramming, er snart ved målet mitt, og da gjenstår bare opprettholdelsen.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2010 Men hovedgrunnen til at jeg startet med dette, var vel å komme inn i rutiner med hjemmetrening siden jeg snart begynner å jobbe igjen, og jeg er stort sett alene med barna på hverdager, så da blir det ikke mye tid til å dra på treningsstudio og sånn.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Oki:) Ja det er det å klare å lette rompa fra sofaen og i mitt tilfelle ned i kjelleren hvor jeg har div. trenings stæsj.. Ja ja...til mandag!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2010 hehe, ja, dørstokkmila er lang...!
Mammapudding Skrevet 1. mai 2010 #9 Skrevet 1. mai 2010 Nå har jeg avsluttet de 10 første dagene, så imorgen begynner jeg på del 2. Har gått ned 0,6 kg og ingen cm rundt magen (har bare målt magen). Gleder meg til å begynne på nytt nivå imorgen:)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2010 Haha, problemet med armene er at jeg skulle gjerne hatt de også litt slankere Er ikke så kult at resten av meg blir det, mens armene forblir like store.. Hehe....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå