Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 En kompis av mannen min hadde med seg en jente hjem,etter sex sovnet de i rekestillingen(hennes rompe mot hans mage/underliv). Mannen våknet først på morningen av stanken, da hadde dama bæsja på han og senga var full av diare. Dama ble selvfølgelig helt forferdet (hun hadde ikke merket noe da det skjedde)og løp i dusjen og hylgråt. Det beste av alt er at de ble ett par etter en stund. Ingen som vet at han har sagt noe om hendelsen til kompisene da, like greit, he he;) En annen komis hadde med seg en dame hjem(one night stand). Midt i akten slapp han en stor, høylytt og ikke minst stinkende fis. Sa ikke unnskyld engang, bare fortsatt som om ingenting hadde skjedd. Dette var i doggystyle. OMG, merker jeg er glad for at jeg er godt etablert;)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 haha, herregud. Den øverste var sykt drøy. Den andre var respektløs, makan til fyr da:9 Hadde følt meg rimelig overkjørt ja. har ingen å komme med for øyeblikket dessverre
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Haha huff.... Jeg kommer ikke på noe i nærheten engang, men jeg syns jo det var litt pinlig en gang jeg våknet og innså at jeg hadde sovnet midt i akten noen timer tidligere. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde meg engang med en kar hjemme på gutterommet hans. Under akten kom søsteren inn på rommet. Han reiste seg da fra sengen og gikk mot henne for å kaste henne ut av rommet. Det var et utrivelig syn å se en mann med erigert penis stå og prate med sin egen søster.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Den beste jeg vet om er da min mann (den gang kjæreste) var på byen med en militærkompis. Kompisen fikk napp hos DEN dama og de tok taxi hjem. I taxien oppdaget kompisen at det ikke var en dame, men en mann han hadde fått napp hos...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Ei venninne av meg hadde med en fyr hjem fra byen. De hadde sex, deretter reiste han seg (maks 1 time etter de kom dit), og sa: takk for pulet da.. så gikk han. Hun har aldri snakket med han siden.. Ikke en hun liker å møte på gata for å si det slik..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Hehe jeg tror jeg har tidenes pinligste..... Altså : Jeg var 16-17 år, sammen med min første type, og ganske flau og sjenert som man gjerne er i den alderen. Vi hadde sex, han tok meg bakfra og da kom det denne berømte prompelyden (som jeg aldri hadde opplevd før, og rødmende prøvde å forklare at det var ikke en promp , men noe luft kom ut av sjeden, og i det hele tatt klarte jeg ikke å forstå det selv, og det gjorde ihvertfall ikke kjæresten!) Da vi var ferdige, og jeg reiste meg opp for å gå på badet, kom prompelyden igjen, ganske høyt. Og jeg ble igjen forskrekket, og da ser jeg fjeset på kjæresten, som var en blanding av sjokk og flau (over meg). Jeg får akutt latterkrampe, klarer ikke forklare meg engang, og da begynner sæden å renne nedover bena mine, og fjeset hans går over i et litt sånn "dette-er-diskøsting-grimase". Desverre får jeg enda mere latterkrampe over hele situasjonen, jeg klarer ikke å røre meg av flekken i redsel for at jeg skal tisse på meg av latter.... og det er nettop det jeg gjør!!!! Der står jeg, splitter naken, foran kjæresten, promper høylytt, sæden renner ut av meg , og på toppen av det hele tisser jeg på meg av latter!!!! Det fjeset på kjæresten kommer jeg aldri til å glemme!!!!! Anonym denne gang.... hehehe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 gud, hi, det må ha vært tidenes flaueste for den stakkars jenta også på one nightstand også da. he he
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Må bare legge til at denne jenta som bæsjet på mannen også var en kollega, de jobbet sammen;) Ble nok litt av en blåmandag der i gården ja... HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 ingenting kan være mer pinlig enn å drite på seg i senga. herregud, har ikke ord.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde med meg en "kompis" hjem, og vi dreiv å leika lenge med butterflyen min. Da det gikk for meg kom jeg så hardt at jeg slapp en skikkelig lang hard PROMP (ala 3 sekunder), og det ødela hele det sexy øyeblikket.. Ble enda verre da han sa "oj.. herregud da..."
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Haaahaha, 22:44 ;D Kan se det for meg Uff..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 He he, noe lignende skjedde med meg en gang også da jeg var i tenårene og hadde min første kjæreste og sexpartner. Jeg hadde sittet oppå han og han kom inne i meg. Jeg lente meg frem for å gi han et kyss, og satte meg såvidt ned på magen hans. Da kom en kjempehøy prompelyd og sæden flommet ut på magen hans.... jeg ble kjempeflau!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 Ja, 22:44 sin var dagens! Redda kvelden min
Mamma'n til H og A + spire Skrevet 30. april 2010 #20 Skrevet 30. april 2010 Svarer seg selv? Var jeg som syntes 22:44 var morsom og det var ikke meg. Er bare anonymknappen som kommer automatisk nå.
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 30. april 2010 #21 Skrevet 30. april 2010 Jeg var den andre som lo godt av 22:44 sin historie.. Se det, ingen som svarer seg selv
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #22 Skrevet 30. april 2010 hehe, artig tråd. Her er en blogg med haugevis av flaue sexopplevelser ++ viss noen vil se.. hehe http://www.flinkepiker.org/ __________________ Vi lå der i senga, svette og glade etter et herlig knull. Han dro av seg kondomet og la det på nattbordet, og tente seg fornøyd en sigg. Gutten bor i gartnerboligen til foreldrene sine - et bitte lite hus i hagen til mor og far. Fint for oss, som jo lager litt lyd når vi knuller. Men moren hans er et nysgjerrig vesen, og hun er ikke den som banker på når hun braser inn til Thomas. Derfor må vi alltid huske på å låse før vi har oss, men denne gangen glemte vi det av midt oppi all kåtheten. Vi ble ikke tatt på fersken, men mammaen kom selvsagt på besøk like etter at knullet var over. Og som den naturligste ting i verden pratet til hun oss der vi lå svette i senga med hver vår sigg i kjeften. Hun kom til og med helt bort til oss, lente seg på nattbordet og pratet om den vanskelige søsteren sin. Vi nikket og smilte og krysset fingrene for at hun snart skulle gå. Men akkurat i det hun skulle gå, ser hun på hånden sin. "Hva er dette her for noe søl, da?", spurte hun. Oh. No. She. Didn't... Jo, she did. Thomas hadde glemt å knyte kondomet. Sæden hadde rent ut, og så hadde kondomet falt ned på gulvet. Og nå sto moren hans der med spermiene hans på hånda og så ut som et enormt spørsmålstegn. Hun skjønte selvsagt tegningen fort som faen. Uten å gi en lyd fra seg, marsjerte hun ut av rommet. Først da hun satte på springen hørte vi et "ÆSJ!". Vi trakk dynene over hodene våre og kniste såpass høyt at mammaen kom inn igjen for å informere om at det ikke under noen omstendighet var morsomtat hun hadde sønnens sæd på hendene. Siden den kvelden har vi alltid knullet hjemme hos meg. For å si det sånn. Hvordan er ditt forhold til kjærestens foreldre? Chantal. (utdrag fra bloggen.. knis)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #23 Skrevet 30. april 2010 Haha, en kamerat av meg fortalte at han hadde med ei dame hjem fra byen. Utbasunerte skikkelig hvor fin hun var, perfekt på alle måter osv, men etter at de hadde hatt sex i mørket oppdaget han at hun hadde mensen. Blod overalt. *urk* Hun var borte når han våkna. Sikkert brått kommet på at hun ikke skulle blitt med noen hjem, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå