Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Så eksklusivt at de bare hadde Hello Kitty-effekter i EN ENESTE butikk i den lille byen jeg bodde i. Og det var way beyond det jeg kunne drømme om å få. Den bortskjemte enebarn-jenta hadde hello kitty viskelær. Nå er alt annerledes. Flere som husker dette? (BTW, jeg EEEEELSKET kitty, nå er hun lissom litt forsøpla, men det er jo bare lamt å tenke)
Gjest Tale30 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Kjedebutikkene tar for seg en etter en av de gamle heltene og, som du sier, forsøpler dem. Hello Kitty, Snoopy, Betty Boop.. Det er ikke det samme med Bamse, Emil, Pippi også videre - det går liksom greit. En jeg kjenner har brukt tusenvis av kroner på sin Hello Kitty samling, og nå har samlingen null kred.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Da jeg var liten, var heliumsballonger skikkelig eksklusivt og noe vi bare fikk på 17.mai.... Hadde gledet meg til å fryde våre barn med en stor, lekker heliumsballong hver 17.mai, men stasen er liksom litt borte nå når de får en kjip versjon trykt opp i nesa hver gang man passerer en café, restaurant, treningsenter eller hva som helst annet som vil markedsføre seg som barnevennlig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Og Moomin! Det er også overalt nå, og ikke bare på høykvalitetsprodukter. Tove Jansson ville snudd seg i graven hvis hun så alt de gjorde med hennes skaperverk. Og jeg syns faktisk Pippi har havnet litt der også, jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Jepp. Husker at det var kjempedyyyyrt!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Du er ikke så gammel siden du har opplevd Hello Kitty i din barndom. Slikt fantes ikke da jeg var liten, på 80-tallet...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Å jo da! Hello Kitty ble registrert varemerke i 1976
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 samme her HI! de hadde det veldig få steder, og det var bare "de heldigste" som hadde hello kitty effekter! Jeg er født i 78, og dette gjaldt da på 80-tallet. Nå er det jo allemannseie, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå