Gå til innhold

Hvem kunne du dødd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kunne dødd for barna mine..å visst barna mine var voksne kunne jeg dødd for mannen min famile og venner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dødd for barna mine om alternativet var om de skulle dø.

Utover det ønsker jeg ikke å dø, og det å dø for noen er et ganske rart tema og ta opp...ingen må dø for at andre skal leve.

Skrevet

kunne aldri i verden dødd for vennene mine, mulig jeg er litt rar men trodde ikke det var vanlig tankegang?! Barna mine derimot er jeg villig til å ofre alt for også livet. Tror dessverre ikke jeg kunne dødd for mannen min heller altså.

Skrevet

hvordan kan du si at du ville dødd for vennene dine HI? Merkelig utsagn. Er ikke du mamma og har barn som trenger deg?

Skrevet

jo det var defor jeg sa vis barna min var voksene kunne jeg dødd for en venn

Skrevet

Tror jeg hadde blitt jævlig forbanna rett og slett om mamma valgte bort livet sitt for at en venninne skulle overleve. Selv om jeg er voksen så trenger jeg da mamman min i livet mitt, jeg elsker henne og vil alltid trenge henne følelsesmessig. DEt hadde knust hjertet mitt om hun hadde tatt ett slikt valg.

Skrevet

Kunna dødd KUN for barna mine!!

De skal man også huske på å leve for.

Skrevet

hva f... har det å si om barna dine er voksne. Man er da like glad i mamman sin for de om. HI- Du er rar.

Skrevet

selv om du hadde reddet en venn hadde barna mistet moren sin, barnebarna mistet mormoren sin. Synes du det er greit+?

Skrevet

Jeg kunne dødd for barna mine når som helst, og om de var store nok til å greie seg selv kunne jeg dødd for noen få til som står meg veldig nært.

Når det er sagt, så vil jeg på generelt grunnlag si at jeg nok hadde hatt problemer med å sette mitt liv foran hvilket som helst barns liv, hvis jeg måtte velge. Så i realiteten hadde jeg nok kanskje ofret meg for barn. generelt

Har en britisk eks. som en gang svarte meg når vi hadde tullet med noe og jeg sa at "I would trust you with my life", så svarte han plutselig i fullt alvor og uten å spøke "I would protect yours with mine". Det er faktisk det fineste og mest romantiske noen noensinne har sagt til meg, og jeg har aldri glemt det. For meg var det større ord enn å si "jeg elsker deg" osv.

Skrevet

Kunna du ha dødd for mannen din, familie og VENNER???

Takler ikke sånne martyr-fakter... Det er bare så lite fjennomtenkt og dumt å høre på(lese). Ingen synes du er ett fantastisk menneske fordi du skriver at du kunna dødd for vennene dine, det vitner bare om hvor korttenkt du er. Blir provosert...

Skrevet

Mine barn. Og bare mine barn!

Skrevet

Jeg tror ikke man kan svare på det før man står i situasjonen, men jeg tror jeg kunne dødd for ganske mye og ganske mange. Jeg elsker å leve, men er ikke redd for å dø.

Kjemp for alt hva du har kjært,

dø om så det gjelder.

Da er livet ei så svært,

døden ikke heller.

Skrevet

Jeg tror mitt svar blir Sug Lut

:)

Skrevet

Hehe, du kan bli så provosert du vil. Bra man er forskjellig!

Skrevet

Dette er noe ingen kan svare på egentlig. Komme helt ann på situasjonen og hva det gjelder tror jeg.

jeg tør faktisk ikke si at jeg ville dødd for noen. Er jo helt sprøtt egentlig, men kan ikke forestille meg det. Ville jo gjort alt for barna mine, men vet ikke helt om jeg ville dødd for de, rissikert livet mitt, hvis det oppstod en situasjon der jeg måtte redde de, ville jeg gjort uten å tenke engang. Ville gjort mye for barna mine i alle fall. Alt jeg kan gjøre for at de har det bra.

Skrevet

sønnen min og lillebroren min

Gjest sug lut
Skrevet

De det gjelder vet det. Du trenger ikke vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...