Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #27 Skrevet 1. mai 2010 Jeg hadde gjordt det;D ( eller jeg har jo allerede da^^) Hvorfor er det å drite seg ut egenlig? Alt av moter, smykker og sminke går av mote og blir "harry" en eller annen gang uansett. Mye bedre å gjøre det man selv har lyst til og være litt harry, enn å følge saueflokkens normer og likevel være harry om noen år uansett^^ Vi slipper ikke unna, våre barn kommer til å le av det vi hadde på oss , vi kommer til å tenke "å herregud hadde jeg på meg det!" om noen år.. Sånn er det jo bare, så hvorfor ikke ha det litt gøy underveis og følge det du har lyst til:) En liten piercing i navelen er jo et lite smykke som ikke syns så godt til hverdags uansett, så jeg syns ikke akkurat det er å drite seg ut..
sånn ca Skrevet 1. mai 2010 #28 Skrevet 1. mai 2010 hei, hvorfor ble jeg anonym? Er anonymknappen automatisk på nå eller?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #29 Skrevet 1. mai 2010 Det er helt ok! Jeg gjorde det samme selv. Da jeg var 30 var jeg akuratt ferdig med en lang utdannelse, nysingel og fikk lyst på piercing. Hadde den ca 3 år til jeg ble gravid. Kjør på, det blir sikkert kjempe fint!
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #30 Skrevet 1. mai 2010 Godt å iallefall få noen positive svar:) (ikke for det, jeg hadde nok gjort det uansett) Over til spørsmål 2; må man ha superfin mage for å ha navlepiercing? Det har nemlig ikke jeg, men jeg jobber med saken:) Fortsatt 5 kilo igjen av gravidkiloene, og de sitter primært rundt buken. Men er iallefall skånt for strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #31 Skrevet 1. mai 2010 Ja man må ha såpass fin mage at man ønsker oppmerksomheten rettet mot den. For det er jo det man gjør man piercing, man pynter på en del av kroppen folk da vil legge mer merke til.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #32 Skrevet 1. mai 2010 Tror det er veldig mange rundt 18 år her inne som svarer, som ser på oss som er 30 som de verste gamlisene! Jeg er 29, blir 30, og hadde ikke hatt betenkligheter med å ta piercing i navelen om jeg hadde ønsket det! Ring i navelen forutsetter en fin flat mage og da er det kledelig uansett synes jeg! Værre med en bleik, feit 18 årig mage som henger utenfor buksekanten med piercing i!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #33 Skrevet 1. mai 2010 du trenger jo ikke flashe magen din andre steder enn på stranda i bikini til du er ordentlig fornøyd med den da merkelig, men jeg viser jo ytterst sjelden magen min nå som jeg er 31. Da jeg var 22 spradet jeg jo hele tiden rundt i korte topper, hehe. Heldigvis er den moten over - iallfall for meg (selv mo magen min faktisk fortsatt ser veldig bra ut)
Hellobaby Skrevet 1. mai 2010 #34 Skrevet 1. mai 2010 Jeg måtte ta ut piercingen for 2.gang når jeg var gravid, men nå syns jeg det er kjempedumt å ikke ha den der lenger!! Jeg er 30 år, men ser ikke bort i fra at jeg tar ny - syns det pynter opp magen enten den er stram eller bittelitt blubb.D er vel ikke akkurat nydelig på bleikfeit mage, men man trenger ikke å ha kjempestram spraytanna mage året rundt heller da.. Reiser til Hellas i natt, og jeg syns hele meg med mine postgravid-kilo for mye, uten piercing eller noenting, ser kjedelig ut! (Eneste med å ta piercinger på nytt, er at det er så inni helsike vondt å få kjørt den stanga gjennom gammelt arrvev.. Iiiik.. ) Virker som at en kvinne over 30 år omtrent må velge om hun vil se kjedelig eller harry ut. Hvis jeg må velge, går jeg i såfall for harry! ;-) Kjør på med navlepiercing - d er lekkert uansett! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #35 Skrevet 1. mai 2010 ingen kan vite om du har hatt den lenge eller ikke!! Det er KRISE hvis du bryr deg om hva andre mener og må spørre her!
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #36 Skrevet 1. mai 2010 La folk få mene hva de vil, noen like ikke piercinger eller tattoer, andre liker det. Jeg selv har piercing a navlen. (Tatt ut nå pga graviditet) men den kommer nok inn igjen etter fødsel og når kroppen er på plass igjen. Jeg er 22 år.. Selv mener jeg at om man har en fin mage og en fin piercing, ikke altfor stor er det pent. Uansett alder, det er kroppens utseendet det går på.. Men dette er jo min mening. Ta piercing om du vil, og fryd deg over "pynten" din om det er i øra eller hvor man måtte finne på å sette:P
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #37 Skrevet 1. mai 2010 Jeg trodde du var over 40, jeg! Hadde aldri tippet at du var 30..Du passer ikke til navelpiercing nei!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #38 Skrevet 1. mai 2010 Syns det er like harry på 17-åringer som på voksne, faktisk gjelder det alle piercinger. Aller verst er kule i tunga, som de går og skrangler med og sutter på - blæææææh!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #39 Skrevet 1. mai 2010 Hm, da er det val analpiercing man tenker på?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #40 Skrevet 1. mai 2010 Stikk å ta deg en piercing! Jeg er 34 og har piercing i nesen. Kommer sannsynligvis ikke til å ta den ut før jeg ramler i grava.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #41 Skrevet 1. mai 2010 Jeg synes det passer på enhver bare man har fin mage!
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #42 Skrevet 1. mai 2010 Hvorfor trodde du jeg var over 40? Og hvilket grunnlag har du for å si at det ikke passer akkurat meg?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2010 #43 Skrevet 1. mai 2010 Er vel bare å ta piercing det overlord..om noen spør har du seff hatt den siden 1996!!!
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2010 #45 Skrevet 1. mai 2010 Det er jo ravende likegyldig når den er tatt, den er stygg uansett.
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #46 Skrevet 1. mai 2010 Jeg tror den kommer til å bli skjønn. Av redsel for å drite meg fullstendig ut for en eventuell piercer, eller hva nå denne yrkesgruppen kaller seg, har jeg tvunget min sykepleier venninne til å underslå noe bedøvelsekrem og ei nål fra jobb, så nå skal det stikkes!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #47 Skrevet 1. mai 2010 Jeg gjorde det på ei venninne, gikk helt fint. Bruk stor nok nål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå