Gå til innhold

Hvor krise-harry er det om jeg tar piercing i navlen i en alder av 30 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt lyst på det, men har aldri tatt det fordi jeg har tenkt at det ikke er vits siden jeg ville ha barn. Nå er jeg ferdig for godt med å være gravid, og har fortsatt lyst på det.

Er det å drite seg ut eller? Kan jo bare si "å den ja, den har jeg jo hatt i årevis"

Skrevet

litt merkelig og veeeldig av moten kan man si:) harry rett og slett, sorry;)

Skrevet

Er det noen krise da, 30 år er da ingen alder:) Om en har en ok mage og blir litt brun om sommeren synes jeg det er fint.

Min har grodd igjen etter jeg fikk sistemann, men vurderer å ta på nytt.

Er 27 år.

Skrevet

Oh my lord, det er virkelig harry. Og å drite seg ut ja.

Men du skal ha for at du spør først

:)

Skrevet

Det er å drite seg skikkelig ut ja. Minner om noe midtlivskrise greier.

Skrevet

Jeg hadde også lyst på, men tok ikke før jeg var 26 år. :)

Er fortsatt fornøyd, og har akkurat tatt den ut siden magen vokser igjen her. Men når tredjemann er ute, så settes den inn igjen.

Jeg synes det er fint.

Skrevet

Jeg er 30 nå bye the way..

Skrevet

Who cares? Vil du ha en, skaff deg en. Og angrer du, ta den vekk.

Hvem bryr seg om hva andre synes når det angår deg og ditt utseende? Jeg hadde frydet meg ekstra mye over piercingen om det skulle komme til å irritere noen i min omgangskrets fordi "slikt gjør man ikke i en alder av 30/40/50." Phø! Det bestemmer vel du selv hva du kan gjøre i hvilken alder.

Go get that piercing!

Skrevet

Piercing burde generelt vere forbudt etter fylte 25. Å ta i navlen som 30-åring oser desperat jakt etter tapt ungdom og sex-appeal. Så ja, KRISE-HARRY! Og det er i grunn berre forbokstaven.

Skrevet

Jeg har alltid sett ned på kvinner i 30/40/50 årene som er dritafulle på byen, kniser, legger seg etter menn og er kledd som 19-åringer. Nå blir jeg sikkert slik selv:)

Skrevet

Trodde det var veldig 1995, og ikke minst veldig 18 år?

Men ikke hør på meg, jeg hater tattiser også.

Skrevet

Ja, det er harry. Få deg like godt en piggtråd-tatovering rundt overarmen samtidig.

Skrevet

Grisekriseharry. Kuharry. Og resten av zoologien.

Skrevet

Ja, det skal du ikkje sjå vekk i frå. Men nypirca navle kjem nok sikkert behovet for å vise den fram, og kombinerer du dette behovet med fylla kan det bli stygt!

Drita fulle, voksne damer, som viser sine ny-pierca, post-gravide magar: No thanks!

Skrevet

Her inne er det så mye fordommer at jeg blir helt flau over å være menneske. Skjønner ikke at du gidder å spørre engang. Har du lyst på så TA EN !! Drit i hva folk her inne mener om det, de fleste vil dømme det nedenom og hjem uansett. Akkurat som de gjør med alt annet også. ååååå, er så dritt lei dette forumet. Skal aldri inn hit igjen!!!

Gjest sug lut
Skrevet

Det var en kommentar til at min griseharry-sak ble anonym pga den satans rævanonymknappen.

Skrevet

Skal prøve å holde magen innenfor skjorta. Den første tiden etterpå får jeg gå med kjole på byen, så slipper jeg å falle for fristelsen til å vise frem navlen, det kunne jo ha blitt stygt.. Hvis jeg da ikke drar kjolen over hodet i iveren etter å vise frem. Huff

Skrevet

Jeg har piercing i navelen og er snart 30. Har hatt den gjennom 2 svangerskap(tatt ut de siste mnd) Kommer til å fortsette å ha det etter fylte 30. Jeg føler meg "naken" uten den. Har hatt den siden jeg var 16.

Ta det hvis du har lyst. Ser ikke hvorfor det skal være noen aldersgrense på dette.

Skrevet

Det var godt. Jeg ble bekymret for at rævknapp var et kallenavn for navlepiercing som jeg ikke kjente til.

Skrevet

Hver sin lyst så lenge det er lovlig, så hvis din lyst er å pierce navlen, go a head.

Etterhvert blir dere nok en kul gjeng 30+ (40+ også) med tattoos og piercinger her og der. Men ikke døm meg nord og ned for at jeg ikke vil være like kul som dere.

Skrevet

He he, tanken på piercing-ring i navlen min gir meg fæle bilder i hodet, men hvis du har en navle som er veldefinert nok til at du kan ta piercing og du har lyst - hvorfor ikke?

Skrevet

hehe, kjør på - men lat som om du har hatt den leeeenge! ;)

jeg tok min da jeg var 17 og har den enda, tok den ut da magen ble for stor og satte den inn igjen dagen etter fødselen.

harry eller ei - den ser bedre ut enn om jeg tar den ut. Det er jo et stort hull som ikke gror der nå etter så mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...