Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #26 Skrevet 30. april 2010 Samboeren min var utro.. Det er vel det mest råtne han har gjort.. Sagt til meg (i skikkelig molfylla): Du begynner å bli skikkelig feit.. Snart henger vel armene å disser også..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #27 Skrevet 30. april 2010 Er de fra Ålesund? Jeg kjenner også ett par med nøyaktig lik historie!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #29 Skrevet 30. april 2010 Tja. Å voldta et barn kommer vel ganske høyt på lista?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #30 Skrevet 30. april 2010 Det er vel en vesentlig forskjell på voldtekt og overgrep?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #31 Skrevet 30. april 2010 23:53 -å, hva er forskjellen? Og hvorfor poengterer du det?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #32 Skrevet 30. april 2010 Jeg ble voldtatt av en type jeg holdt på litt med da jeg var yngre. En uke etterpå kom hans bror og en gjeng kompiser og truet meg så jeg ikke skulle gå til politiet. Han som hadde voldtatt meg skulle studere juss og bli advokat og dette ville ødelegge hans karriere. Ung, redd og dum som jeg var gjorde jeg som de sa. Angrer den dag i dag. Har møtt ham et par ganger etterpå der han har truet meg og skreket hore etter meg på gata osv... Fy faen for en jævel!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #33 Skrevet 30. april 2010 Det var et spørsmål, jeg vet ikke svaret - derfor spurte jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #34 Skrevet 30. april 2010 Ja, jeg var ihvertfall fem år da en mann hadde sex med meg. Om det heter voldtekt eller overgrep spiller ingen rolle. Det er fortsatt det jævligste en mann jeg kjenner har gjort.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #35 Skrevet 30. april 2010 Fy faen! Stakkars deg! Håper ikke du husker så mye av det... Føler veldig med deg. Har selv en kusine som ble misbrukt av sin far fra hun var 6 -10 år... De fortjener faktisk å få kappet av seg pikken og tatovert "misbruker og voldtektsmann" i panna!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #36 Skrevet 30. april 2010 Ok. Trist å høre om opplevelsen din. Har vært gjennom noe lignende selv.. endte med at han som forgrep seg på meg skjøt seg selv i hodet.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #37 Skrevet 30. april 2010 Husker dessverre alt for mye. Han fortsatte nemlig helt til jeg nådde puberteten. Men, jeg får god hjelp. Og med hjelp kan man lære seg å leve med de fæleste ting:/ Håper kusina di greier seg bra i livet. Jeg tordde overgrep var en sjelden ting. At jeg nesten var alene i verden. Etter at jeg "sto fram" har jeg fått så utrolig mange henvendelser fra jenter som har opplevd det samme. Det er sjokkerende at det er så mange av oss. At slike handlinger er så vanlig. Jeg lurer på om overgriperene fatter hva de gjør. Hvordan de ved å ta seg til rette kan legge liv i ruiner. Min overgriper skjønte det tilslutt - og tok livet av seg. Bare synd at han ødela 8 småjenter før han innså det.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #38 Skrevet 30. april 2010 Eksen min var utro med en jente, og ble sammen med henne etter at vi gjorde det slutt. For noen uker siden fant jeg ut at min nåværende type også har vært utro mot meg med henne, nå nylig. I tillegg så bor hun like bortenfor oss, har postkasse på samme stativ og jobber på nærbutikken, så det er ikke akkurat lett å unngå henne. Blir så ubeskrivelig kvalm hver gang jeg ser henne. Og ja, jeg er gravid, med vår første.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #39 Skrevet 30. april 2010 Drit i postkassa hennes (bokstavelig talt)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #40 Skrevet 30. april 2010 Klarer bare ikke å innse hvordan i all verden klarer å voldta en liten jente eller gutt.Det må jo være syn sykt vondt.Leste om en liten jente på 1,5år som har blitt voldtatt av stefaren sin flere ganger og hele underlivet er blitt ødelagt.Klarer bare ikke å fatte det.Får bare lyst til å kappe pikken av og putte det i ræva.GRRRRRRRR!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #41 Skrevet 30. april 2010 Ja, det var veldig fysiks vondt (jeg som var fem da det begynte). Jeg hsuker det ofte var vanskelig å sitte. Og at jeg ofte blødde.Hadde mitt såre strev med å kvitte meg med blodige truser. DET er aburd syns jeg. En femåring som kaster trusene sine i skogen på vei hjem for at ingen skal finne ut. Han sa nemlig at alle ville syns jeg var ekkel hvis de fant ut. Og at mamma ville slutte å elske meg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #42 Skrevet 1. mai 2010 Uff.. Det gjør meg så vondt å lese om seksuelle overgrep mot barn Helt grusomt at det går an!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #43 Skrevet 1. mai 2010 Kanskje ikke riktig svar på tråden, meeen... Det kvalmeste må være når min mann pulte meg og kom, så slapp han en diger promp mens han fremdeles var inni meg. Jeg glemmer det aldri. Han trykte til og med for å få den ut. Tror litt av kjærligheten og magien forsvant for min del etter den gangen...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #44 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har en venninne som var i et løst forhold med en velkjent psykolog. Hun ble gravid og han beordret henne til å ta abort. Da hun nektet, brøt han kontakten. Han har tre store barn fra før og "trenger" ikke flere barn å følge opp. Hun er alene med barnet, fyren nekter å ha noen kontakt i det hele tatt og la på da barnet som 7-åring ringte faren sin...Spesielt ille med tanke på at han er en anerkjent utviklingspsykolog som stadig uttaler seg i media om hvor viktige fedre er for barns utvikling. Jeg har også en venninne som hadde seg med en kollega den første natten etter at hans tredje barn ble født. Kvalmt av både ham og henne! Min egen verste historie er at min eks innledet et forhold til en kollega samme uke som barnet vårt ble født. For å lage en god "dekkhistorie" fridde han til meg etter tre måneder. Før han forlot meg da bryllupsplanene ble for konkrete - etter ytterligere et halvår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå