Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 det er ingen hemmelighet at menn ikke alltid er som vi vil de skal være og noen er rett og slett drittsekker.. vet om en mann på 40 som gjorde en 20åring gravid og vil ikke ha noe med barnet sitt å gjøre..har aldri sett han engang...jeg forstår ikke hvordan man kan avise sitt eget barn..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Du som har lekt litt med narkotika i din ungdom, har vel også prostituert deg! Syns den var litt drøy........
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Kjenner ikke slike personlig, men en mann som blir samboer med ei dame og siden tvinger henne til abort, høres fryktelig ut. Og så har du menn som stikker av rett før bryllupet, eller eventuelt like etter bryllupet og tar med seg en masse penger og bryllupsgaver.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Altså, fikk slengt den i trynet. Av en mann. "Du som har lekt litt med narkotika i din ungdom, har vel også prostituert deg!"
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Mannen til ei venninne av meg hadde seg med ei annen ei samme kveld som han ble pappa for første gang!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 whatt?? er det sant? kasta hu han ut da??
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Er det meg du snakker om..? Mannen min tok med seg ei dame hjem i VÅR seng den kvelden sønnen vår ble født.. Jeg oppdaga det ved å finne en liten ting på nattbordet som slett ikke tilhørte meg, og det var ikke hans heller for å si det på den måten..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 å herregud så råttent...var han ikke med på fødselen? hva gjorde du da? hadde jeg sett hander mannen skulle jeg skallet han ned!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 min sa etter at han tillot en felles venninne å klå både her og der, at han ikke sa nei fordi han ikke ville krangle elelr bli uvenner med noen..! der satt jeg gravid og klin edru å fikk indirekte servert at hanheller ville miste meg som samboer enn henne som venninne og at det var bedre å såre meg enn denne heksa..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Jo, han var med på fødselen, det var keisersnitt, så han var der hele dagen også. Utpå kvelden var jeg ganske langt borte, jeg tålte ikke spinalen, og jeg vet han kyssa meg på panna og sa han elska meg før han stakk hjem. Den kvelden hadde kompisene smellt sammen fest for han, han drakk seg full og dro med ei jente hjem.. Han var forøvrig frekk nok til å invitere henne hjem til oss ved ei seinere anledning også.. Hva jeg gjorde? Var desperat etter å redde forholdet, jeg satt jo der som nybakt mor, og var helt knust.. Jeg veksla mellom å gjøre det slutt til å trygle han om å bli.. Han stakk av da gutten var 3 uker med jenta som var 12 år yngre enn han.. hun var 19.. Etterpå dro han meg til retten for å få full omsorg, men der kom han ikke langt.. Han var ett kapittel for seg selv, og jeg vet ikke om jeg kommer til å stole på noen igjen.. Vi skulle gifte oss, hadde datoen klar, og svangerskapet var planlagt. 4 år rett i dass!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 off, at noen ønsker en annen person så vondt! Noen mannfolk er drittsekker rett og slett. Alt for mye fokus på det nedre hodet
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Til 22.33 For en mann! Seriøst ingenting som sjokkerer meg lenger når det gjelder menn. Føler med deg. Hvordan går det med deg idag da?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 Jeg har en eks man som driter i ungene sine, ikke ringer han engang. De har ikke sett pappaen sin på ett år. Han betaler heller ikke barnebidrag. Det er det mest råttne en mann kan gjøre, å drite i ungene sine!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 Jeg vet om en som giftet seg etter mange års forhold, de planla barn, og når hun hadde fire uker igjen av svangerskapet så kom han hjem en dag og sa at han hadde funnet ut at han ikke passet til "familieliv og sånn", og så dro han.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 Nå idag har det gått 3 år, og jeg sliter fortsatt, men det går såklart mye bedre. Siste rettsmeklinga var avslutta for bare få mnd siden, og da gikk han med en advarsel om at nå risikerte han å miste samværsretten til barnet. Vi har fått til ett bra samarbeid, og det er det viktigste av alt. Som bestekompisen min sa da det stod på som verst: "Det som ikke dreper deg dør du ikke av!!" hahaha:)) Føler ikke at denne motgangen har gjort meg sterkere, så det passa best på den måten han sa det;) Skulla gjerne ha advart hele norges land mot han, han er en velkledd utrolig pen og sexy mann med en viktig jobb, og ser bare ordentlig og snill ut.. Han har ei utrolig splitta personlighet, og jeg hadde aldri trodd han kom til å behandle meg sånn.. ALDRI!!! En ekte ulv i fåreklær!! Etter bruddet har det kommet frem ene damehistoria etter den andre, og jeg blir fortsatt kvalm når jeg tenker på hvor mye utro han har vært..
IAdor Skrevet 30. april 2010 #18 Skrevet 30. april 2010 Min x har 3 barn fra før, hvor han har de 50/50, mens "vårt" barn har han aldri sett, spurt etter, eller noenting.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #19 Skrevet 30. april 2010 Jeg var på fest sammen med en venninne som ikke er så glad i å bli tatt bilde av, og dessverre for henne så var det en fyr der som drev å knipset hele kvelden. Etter en stund fikk hun nok, og spurte han om han ikke kunne la være å ta bilder av henne, da hun ikke følte at tok seg så veldig bra ut på bilder. Han spurte henne da om hun virkelig følte at hun tok seg så mye bedre ut i virkeligheten? Denne er vel i en litt annen kategori enn de andre svarene og ikke noe av det mest råtne en mann har gjort, men i ettertid har vi ledd litt av denne kommentaren. Han var i alle fall kjapp i replikken, selv om den var litt i drøyeste laget;)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #20 Skrevet 30. april 2010 En venninne av meg var sammen med "drømmemannen" sin, og hadde et flott liv sammen med han. De hadde vært sammen i 3 år, kjøpt hus og bil sammen og var klar for neste steg; barn. Heldigvis oppdaget hun før dette skjedde at han hadde et forhold bak hennes rygg med søskenbarnet (som også var en venninne) hennes. Hun oppdaget det ved en tilfeldighet da hun leste mld hans en dag. I ettertid har det kommet frem at de to hadde holdt på en god stund bak hennes rygg, overnattet på hotell osv. Det skal sies at hun han var utro med var like råtten (om ikke enda mer). Hun har fremdeles ikke innrømmet at hun hadde noe å gjøre med hennes ekskjæreste. Dessverre er er venninnen min altfor snill og konfliktsky, så hun omgås fremdeles sosialt med henne, og hun har et ok forhold til eksen sin..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #21 Skrevet 30. april 2010 Jeg kjenner en mann som i fullt alvor dro til syden med en annen dame et par mnd før samboerens termin. Dette var for å teste om denne dama var bedre enn samboeren, noe han fant ut at hun var. Han var helt ærlig hele veien, og forventet faktisk at hun skulle sitte pent og vente for å hør ehva han bestemte seg for. Det som var virkelig ille var at hun gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #22 Skrevet 30. april 2010 Jeg var 19 år da en voksen mann på nærmere 30 begynte å sjekke meg opp på en pub vi begge vanket. Han fulgte alltid med på meg og når han ikke trodde jeg så det sto han og lagde grimaser bak ryggen etter meg. Dette pågikk ca 6 mnd. Jeg var livredd hele fyren. Det endte med at jeg stakk hver gang han prøvde å ta kontakt. Jeg måtte slutte med å gå ut på de stedene hvor jeg kunne treffe på han. Han fulgte etter meg midt på lyse dagen og trakasserte meg, tok seg jobb på plassen hvor jeg er vokst opp og oppførte seg helt sykt. Jeg reagerte så voldsomt med at jeg ble fysisk dårlig når jeg så han. Jeg prøvde å politianmelde han men politiet kunne ikke gjøre noe. Da han forsto det satte han ut rykter om at jeg fulgte etter han og at jeg var lesbisk. 10 år etterpå får jeg fremdeles høre om det. Dette er en mann som fremstår som veldig perfekt, god jobb etc. Dessverre er det få som har gjennomskuet han så jeg sliter med situasjonen ennå.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #23 Skrevet 30. april 2010 Kjenner også til en som overnatta hos elskerinnen mens kona lå på sykehuset etter å ha født deres førstefødte. Han innledet dette forholdet en måned før barnet kom til verden. Hører også med til historien at kona ble dumpet et par måneder etterpå.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #25 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde vært kjempeforelsket i fotballtreneren vår, Karsten. Jeg var 15, han var rundt 30. En dag spurte han om vi kunne prate litt sammen. Vi møttes etter trening. Jeg hadde bare lyst til å kaste meg på ham da vi møttes. Ville kysse ham og knulle vettet av ham. Jeg skalv og var skikkelig nervøs. Var spent på hva han ville si. - Du, kunne du tenke deg å sitte barnevakt for Emil to-tre ganger i uka? Kona og jeg har lyst til å komme oss litt mer ut nå som Emil har blitt litt eldre, sa han. Jeg visste ikke at han var gift. Jeg burde sagt nei, men... - Klart det. Når trenger dere meg, spurte jeg De trengte at jeg satt barnevakt fire dager senere, på lørdagen. Fra 19.00 til midnatt. Jeg skulle få både pizza og brus, pluss 100 kroner timen. Jeg troppet opp presis på lørdagen. Det gjorde ikke godt å se kona hans, Eva, stivpyntet og glad. Hun kjærtegnet ham hele tiden, kysset ham på halsen og kløp han i rumpa. Hun tok på seg skoene, ropte på Karsten og løp ut. Karsten kom etter. Han ga meg et lite kyss på kinnet. Nam! Jeg rigget meg til i sofaen. Så på "Skal vi danse" og høvlet i meg smågodt. Emil sov allerede, så det var bare å kose seg i vei. Etter en time tikket det inn en melding fra Karsten: "Koser du deg?". Jeg svarte at jeg hadde det kjempefint, at lillegutten deres sov. Bare en time senere ringte det på døra. Jeg åpnet opp... Og der sto en drita full Karsten. Han var deppa fordi kona bare hadde sendt ham hjem fordi hun mente han var full. Hun ville gå ut med noen venninner. Helt ut av det blå tok han hånden min og kysset den. "Du er sexy....!", sa han og så meg rett inn i øynene. Jeg bare tullet det vekk og hintet om at kona hans nok ikke hadde likt hette. "Drit i henne!", sa han og fortsatte å kysse meg på hånda. Så la han seg oppå meg i sofaen, presset meg ned i sofaen og kysset meg midt på munnen. "Herregud, tenk hvis hun kommer hjem nå?!" sa jeg. Stakkars Eva, sa jeg. "Drit i henne!" sa han nok en gang, og la ut om hvor kjip hun hadde blitt etter at de fikk Emil. Før jeg visste ordet av det hadde jeg hånden hans under trusa mi. Han fingret meg, kysset meg og fortalte at han alltid hadde syntes jeg var sexy. Han tok av seg buksa og spurte om han kunne slikke meg. Jeg bare nikket, og han stupte ned mellom beina mine. Herregud så godt det var! Han la seg oppå meg igjen, trengte seg inn i meg og knullet meg hardt mens svetten hans rant og han stønnet. Jeg kom ikke. Jeg var som sagt 15 år gammel, og hadde aldri hatt sex før. Jeg hadde ikke nerver nok til å fortelle ham at jeg var jomfru. Jeg hadde blitt slikket før, men aldri hatt noen inni meg. Det var ikke vondt å bli knullet, men ganske rart og spesielt. Derimot kom han, og han skreik såpass at jeg måtte hysje på ham slik at han ikke vekket Emil. Han kremtet, tok på seg buksa og satte seg opp i sofaen. Han ba meg om å aldri fortelle dette her til noen. Etter en liten halvtime kom kona hans hjem. Puh. Hun var småfull og glad, og lokket med seg Karsten opp på soverommet. "Takk for hjelpen! Bare gå du, så låser vi senere", lo hun mens de to klinte seg inn på soverommet. Jeg følte meg som verdens skitneste jente da jeg gikk hjemover. Uka etter var det trening igjen. Karsten ignorerte meg. Jeg gikk bort til og sa hei, og han sa ingenting. Han ignorerte meg totalt lenge, og til slutt ga jeg opp å få kontakt med ham. Det endte med at jeg sluttet på fotballen. Noen gang møter jeg Eva på butikken, og hun er alltid like hyggelig og grei. Hun spør alltid om jeg kan sitte barnevakt, og jeg sier alltid nei. Jeg har bare lyst til å sende melding til ham og fortelle hvilken dust han er, men jeg vet ærlig talt ikke om det var jeg eller han som var dum... http://www.flinkepiker.org/2010/04/leserhistorie-utro-med-snnen-i-huset.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå