Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Bare for meg selv. Det er jo aldri råd, mannen min drar aldri noe sted. Han velter seg ned på sofaen når ungene er i seng, og der ligger han til han går og legger seg. Jeg har SÅ lyst på en kveld for meg selv. Og da mener jeg ikke en kveld ut av huset. Men en "hjemmealene" kveld. Så i dag, da skulle han ut med jobben. JIPPI! tenkte jeg. Jeg tenkte jeg skulle shine huset litt. Dusje og stelle meg skikkelig, kremme inn. Manikyr. Pedykyr. Lage meg noe god mat. Video har jeg leid.... Han dro klokka sju. Jeg rakk og legge unger, vaske hus, og gå i dusjen. Så kom han veltende hjem klokka ni. DRITA FULL... han kunne ikke være ute mer, for han var "full nok" javel... så målet med å gå ut er altså å drikke seg dritings så fort så mulig, så subbe seg hjem. Nå ligger han på sofaen og ser på tv, avbrutt av å gå på do og spy. JIPPI.... skuffa
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Ha ha ha ha ha Klem til deg fra meg!!!! Den gubben burde kjøpe blomster til deg i morra! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå