~sjiraff~ Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Haha.. finnes det håp? Fikk min zumba dvd i dag og har gått igjennom alle basic steppene og det 20 minutters programmet. Husker nå hvorfor jeg ikke likte aerobic - armer og bein henger ikke sammen... Er det noen rytmeløse jenter her som allikevel har fått det til med litt trening?
playground princess Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Men du! Jeg har akkurat prøvt 30 days shred, etter å ha lest myye om det her inne! Kan det være noe for deg?
~sjiraff~ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Hehe.. jeg er lett påvirkelig. men for 60 kr kan det jo være verdt et forsøk ) Så nå er det bestilt fra play.com )
Studine mevik Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Det viktigste med zumba er ikke nødvendigvis å følge rytmen til punkt å prikke eller mestre hver bevegelse perfekt. Det viktigste er å bevege kroppen og bli varm. Skjønner jo at det kan være demontiverende hvis du føler at du ikke får det til, men husk at det viktigste(og det gjelder all trening) er å gjøre det som best du kan og få igang prosesser i kroppen. All bevegelse er bedre enn ingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå