Tuddeli Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Er så utrolig lei denne kommentaren. Både mor og svigermor ser ut til å være noe opphengt i at jeg fortsatt nattammer (2 amminger pr natt). Poden er 9 mnd og vil nesten ikke ha pupp på dagen mer, men våkner to ganger pr natt. Jeg har lyst til å fortsette å amme, så har ikke gjort noe for å avvenne ennå, kanskje blir det annerledes når jeg begynner å jobbe om en måneds tid. -Og ja, jeg vet at jeg ikke burde bry meg om de noe utdaterte holdningene til mor og svigermor... Er bare så lei at dette er noe av det første de spør om HVER gang vi snakkes.... Flere som forsøker å trives med nattammingen, men som føler litt på maset fra omverdenen???
Gjest lillemamsi Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Hei ! Skjønner deg veldig godt ! Jeg nattammet datteren min til hun var 15 mnd ! I all hemmelighet, hehe! Hun ville ikke ha på dagen, og eneste mulighet for å få i henne den viktige morsmelken var å amme på natten Var skolelæren min som sa at det kanskje var på tide å slutte, siden hun merket at jeg var mye trøtt. (begynnte igjen på skole når hun var 1 år)
Gjest Kira06 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Har selv sluttet å amme på natten, men synes det er viktig at man selv kan velge hva man vil gjøre. Det beste rådet jeg fikk når jeg var gravid, var å ikke høre på alle rådene man får. Du vet selv hva som er best for deg og ditt barn, og hvis du trives med nattamming synes jeg folk ikke burde kritisere det. Tror det er like mange meninger om hvordan man skal være foreldre, som det er foreldre. Skjønner at det er kjedelig med mas fra alle kanter, men synes det er flott at du gjør det du ønsker uansett!
Gjest Kira06 Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Forresten, naboen min ammet datteren sin hver kveld helt til hun var 2 år. Gjett om hun fikk mye pes for det...! Men som hun sa, det var det som føles rett for henne.
Tuddeli Skrevet 30. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2010 Takk for backup jenter! Helt enig i at det er viktig å følge sin egen magefølelse :-) Så jeg akter definitivt å amme om natten så lenge det fungerer for både meg og mini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå