Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Så kjekt at du reklamerer for egen blogg, monajenten.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 At hun er så opptatt av moter kan jeg virkelig ikke fatte. Klesstilen er jo helt på jordet..!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 synes du er kul jeg monajenten... kommer til å begynne å følge deg i bloggen din!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Det samme tenkte jeg nå jeg så "outfit-bildene"
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Moro lesning dette Monajenten, fortsett sånn!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Fikk dere noen å slenge dritt om nå da? Endelig litt action på lørdagskvelden? Synes Monajenten er søt jeg:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Fredagskvelden skulle det være.. før jeg fikk passet påskrevet her:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Ha ha- morsomt, ja. Det ble nok litt feil i headinga hennes: "Dream as you'll live forever, live as you'll die today". Tror kanskje det mangler to "if" her. Ellers blir betydningen "Drøm ettersom/siden du skal leve evig- dø ettersom/siden du skal dø i dag." Ingenting er morsommere enn nordmenn som ikke behersker engelsk insisterer på bruke det. Utrolig dumt!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Den grønne tunikaen var jo helt grusom. Og den poseringen, haha. Hvorfor prøver hun å posere når hun ikke kan det? Bedre å stå rett opp og ned heller da vel?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Pulsvarmere faktisk? Okei.. du og mormor liksom...HAHA Ja jeg vet det KAN være kult, men ikke når det brukes sånn som det der!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 Ja takk til Monajenten for at du blogget i kveld, saved my night for å si det sånn!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 Fy faen for en gjeng med tragiske mennesker som henger inne på denne siden nå!! Dere vet alle at monajenten er her inne titt og ofte, og at dere bevisst forsøker å såre henne er rett og slett tragisk. Det er skremmende at dere sannsynligvis er mødre hele gjengen. Monajenten, du er en flott jente og jeg håper du ikke lar disse kommentarene gå innpå deg, selv om det er lettere sagt enn gjort. Jeg håper at alle disse kommentarene kommer fra en og samme person, selv om det nok dessverre finnes alt for mange hjernedøde personer i denne verden. Hvordan skal man få slutt på mobbing og trakassering når det finnes så mange foreldre som oppfører seg slik? Barn snapper fort opp foreldres holdninger og væremåte!!
Monajenten Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 Jeg har ikke skrevet dette innlegget selv, men der fikk dere det som dere ville. Føleleskalde mennesker som godter seg av å rakke ned på andre som ikke er lik dere selv. Gratulerer!
skorpionfruen Skrevet 30. april 2010 #18 Skrevet 30. april 2010 E det mulig? Bruk aldri å skrik dialekt men no vart eg fan med sjokkert over kor fette idoit folk her inne e. Beklager Monajenten, eg skjemmes på kvinnekjønnet sine vegne. En gjeng med sauhau som sett å godt seg bak anonymknappen. Fy flate at det går an å vær så lavmål. Og eg signer!
serin@ Skrevet 30. april 2010 #19 Skrevet 30. april 2010 Faen som feiler folk da`?? Dere er rett og slett stygge med vel og viten om at monajenten kommer til å lese denne tråden! Skam dere!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #20 Skrevet 30. april 2010 Jeg får ikke opp siden... Har du slettet bloggen, Monajenten?
Gjest Skrevet 30. april 2010 #22 Skrevet 30. april 2010 Ditt dialektskrik er helt på sin plass skorpionfruen!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #23 Skrevet 30. april 2010 Bare drit i dem du Monajenten. De må bare få ut gørra si en plass. Hev deg over sånne folk:) Det er de som har problemer uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #24 Skrevet 30. april 2010 Hva i himmelens navn feiler det folk? Forstår godt hvis hun har slettet bloggen. Synes jeg ser dere gjemt bak en pcen deres, drittslengende på høyt plan. Får bare håpe at ungene til disse damene ikke "arver" mors holdninger. Takk og lov for at de fleste blir sendt i barnehage og senere på skolen, der de kan lære litt folkeskikk og hvordan de skal behandle andre. Har enda til gode for å møte slike utrolig kjipe damer i voksen alder. Hvor holder dere til? Bak skuret på ungdomsskolen fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå