Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Vi har en sånn plastmugge. Sånn grønn til saft/vann, med lokk som man presser bak for å få til å åpne seg.. Elendig forklart ser jeg, men en forhandler skjønner vel hva jeg mener likevel?! Min samboer skulle fylle vann i en sånn i uken. Slapp isbitene nedi før vannet og da falt hele bunnen ut. Bunnen knuste altså, så nå er den jo ubrukelig. Den er ikke så mye brukt og isbitene ble bare sluppet forsiktig nedi, ikke KASTET, haha. Det skal den vel tåle? Tror dere jeg får ny?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg er ikke forhandler, men har en del tupperware. Falt bunnen ut på en plastkanne ved å slippe isbiter nedi??? I så fall så anser jeg det som en mer enn god nok grunn til å få ny ja:))
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 Ja, det overrasket meg også. Han skulle bare fylle isvann i plastkannen og tok isbitene i først. Slapp de fra toppen av kannen liksom, holdt hånden over åpningen og slapp et par tre isbiter nedi og *knekk* der datt deler av bunnen ut.. Så nå ser den bare knust ut i bunnen. Har tatt vare på plastbitene også.
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 1. mai 2010 #4 Skrevet 1. mai 2010 I følge Tupperware skal det være livstidsgaranti på produktene man kjøåer fra dem, så da skal du ha ny=)
mairaa Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Hei. Jeg jobber med tupperware, hvor i landet bor du? Kanskje jeg kan hjelpe deg =)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 På vestlandet. Ikke kjempelangt fra Bergen, for å si det sånn
mairaa Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Ok, jg bor i akershus, men jg kan hjelpe deg for d, hvis du vil. Men må levere inn på kontoret for å se om d en reklamasjon
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Det var veldig snilt, men jeg finner sikkert en forhandler i nærheten, så slipper du å styre med det Da er det lettere for meg å bare levere den fra meg også, hehe. Slippe å sende og sånn. Men tusen takk for tilbudet!
mairaa Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Bare hyggelig. Bare si ifra hvis jg kan hjelpe deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå