Gå til innhold

Kjenne du mange par der mannen er *hot hot* og dama ikke er noe særlig pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg ikke på forfallet med barnefødsler o.l.

Men at de alltid har vært pen og litt mindre pen.

Jeg kjenner svært få.

Omvendt derimot, mange.

De aller fleste jeg kjenner er dama penest og resterende er ca like attraktive.

Og til de politiske korrekte. Ligg unna overfladiske tråder om de gjør deg sur.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjøre jeg faktisk ikke, heller ikke omvendt.

Skrevet

Ja det gjør jeg, mannen er veltrent, velkledd og kjekk. Kona hans er 10 år eldre enn han, overvektig, går i sjuskete klær og jeg har aldri sett henne sminket eller pyntet.

Likevel fremstår de som et lykkelig, harmonisk par. De har vært sammen i utallige år og elsker hverandre høyt.

Skrevet

Pierce Brosman og kona? Men hun var jo slankere før da, og er fortsatt pen..

Men privat kan jeg ikke komme på noen akkurat nå...

Skrevet

Ja til de grader. Han er utrolig kjekk. Høy, mørk. Nydelig smil. Rett og slett lekker. I tillegg er han veldig sjarmerende. Veldig humoristisk. Kjempeflink pappa. Lege er han og;) Så da jeg ble kjent med ham (gjennom jobben) tenkte jeg at han har sikkert DEN kona. Jeg mener, han kan sikkert velge og vrake på øverste hylle.

Så etter en stund møtte jeg kona. Hun var ikke speislt pen. Ikke direkte stygg. Men litt rund i kantene. Grå. kjedelig. Ganske midt på treet. Men utrolig hyggelig hun også.

Og da tenkte jeg. Hm, nå er han jo bare ennå mer drømmemann, for han går tydeligvis for andre kvaliteter enn utseende.

Skrevet

Eh, drømmemannen synes vel at dama si er den fine dama uansett hvordan hun ser ut.

Skrevet

Broren min er kjempepen. Og han er sammen med en overvektig, kvisete, sur, rynkete hurpe som i tillegg er mye eldre enn han. Hun er den første kjæreste han har hatt..Hun må ha noen godt gjemte kvaliteter langt inne, for ingen i familien skjønner hva han ser i henne. Hun er både stygg OG slem.. Stakkars broren min:-(

Skrevet

Ja, jeg kjenner et par. Mannen er kjekk og ganske veltrent, mens samboeren er skikkelig svær/feit. Men hun har et nydelig ansikt og vakre øyne, og verdens beste humør. Virker som de har det veldig bra sammen, han forguder henne... :)

Skrevet

Ja, jeg vet om et par stk. der mannen er mye kjekkere enn dama ;)

Skrevet

Hun der tjukke charter-dama har funnet seg en ung hunk : DDD

Skrevet

Kjenner noen ja. Noen skriver at det som oftest er dama som er penest. Grunnen til det kan jo være så enkel som sminke, styling, klær osv. Er ikke sikkert damene er så mye penere helt naturelle.

Skrevet

Noen menn syns fett er skikkelig sexy og deilig... Blant andre min! Han klarer ikke tynne skranglete damer, og kalte min venninne en "omvandrende gulrot" - ikke så hun hørte det altså. Men han forklarte det med at tynne, übersunne helsefriker ikke virka sensuelle på han. De har ingen livsnytersk utstråling. Ekte livsnytere er ofte feite, men de er også glade i sex, og utstrålingen deres forteller det på lang lei.

Og ja, jeg har kjent et sånt par der han var pen og hun var lite pen - men de er ikke lenger sammen. Jeg syns også, sånn overfladisk sett, at man aller oftest ser det motsatte. Sjelden at en mann "nøyer seg" med en stygg dame - menn er litt opptatt av å vise fram kona og ha henne som trophy wife!

Skrevet

Har ikke sett mange av dem nei. Men tror mye det kommer av det i grunnen finnes ganske mange flere pene damer enn skikkelig lekre menn.

Skrevet

Jeg vet om en kar som jeg vil bedømme som en 7er. (av 10) og han er gift med ei, som er en dårlig 2er.

Hun er også temmelig irriterende og intetsigende, så jeg skjønner det ikke, men de har vært gift i mange år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...