Gå til innhold

Hva er galt med klær med Hello Kitty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 eeelsker Hello Kitty og er kjempesøt med Kitty pannebånd og solbriller. Ikke min favoritt, men han har ønsket seg noe med Kitty leeenge. Han er så stolt og glad at det er helt rørende, så da setter jeg min smak til side et øyeblikk. Regner med det går over.

Skrevet

4-åringen min elsker hello kitty! Kjøper jo klær hun selv liker, hun får ofte være med å velge ut selv, da vet jeg at jeg slipper å krangle med henne om morgenen for det er feil farge på genseren osv.

Og dårlig kvalitet?! Vi har feks en genser som er fra julen 2008, har vasket den maange ganger og den er like fin enda. Har også nattøy, joggedress og diverse som er blitt vasket ørten ganger men er like fine.

Har til og med nattkjole, pysjamas og sokker med hello kitty på selv jeg, hehe:)

Skrevet

gutt med hello kitty? da hadde jeg blitt bekymret, he he

Skrevet

Hvorfor det. små gutter liker rosa og jenteting innimellom de og. Gammeldags kommentar

Skrevet

Haha, husker den tiden:-D

Fem år nå og da er det dessverre bare Ben10, Star Wars og gjengen som gjelder...

Skrevet

Det som er gale med hello kitty klær er at den katten lyser i mot meg så fort eg går innom diverse butikkar. I vår lokale H&M butikk har ca 80% av alle jenteklær ein katt trykt på her eller der. Det virkar som om nesten alt av hårklemmer, strikk, drikkeflasker, sokkar, tegnebøker, truser, skrive- og teiknesaker osv osv er merka med denne katten, og då blir eg litt metta. Kleda, og resten av produkta, er heilt sikkert greie i seg sjølv, men så lenge eg kan bestemme er garderoben til dattra mi Kitty-fri!

Skrevet

Haha, ingen verdens ting galt med Hello Kitty :-D

Jada, klærne selges på H&M og er ikke av verdens beste kvalitet, men alt trenger ikke være perfekt. Jeg har kjøpt litt Hello Kitty-effekter og klær i gave til småjenter i familie og vennekrets, og det er alltid superhit!

Her om dagen var jeg på H&M med den lille jentebabyen min på 7 mnd, og da hun så en Hello Kitty-bamse ble hun helt euforisk....jeg måtte le! Innser at vi nok skal ha en del både klær og leker med Hello Kitty fremover....uansett om mamman ikke digger det :-)

Skrevet

Anonym 22:00 her

Synes det er helt i orden at sønnen min liker jentegreier, han leker mye med jenter i barnehagen og synes vel de har fine, lyse farger på klærne sine. Og så liker man jo gjerne det vennene ens liker.

Det er veldig vanlig for gutter å ha rosa perioder, og jeg synes det er litt søtt og veldig uskyldig. Det blir fort nok mørkt og trist- mye stygge gutteklær og... Jeg bestemmer det meste når det kommer til klær, men hvis et par småting til under hundrelappen gjør ham sååå glad så unner jeg oss begge det :-)

Skrevet

Herregud..... Først sier du at du liker hello kitty og kjøper det i gave til "alle"! Så skriver du til slutt at du ikke digger det? Har du splitta personlighet?

Skrevet

Syntes det var søtt, men er så utrolig lei av mengdene med hello kitty produkter! puff....

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg selv ikke er så veldig begeistret for denne katten der. Jenta mi har nå fått noe med hello kitty. Ja jeg bruker det seff. Men, var innom H&M og der jaggu la en bamsekatt ved disken. Jeg plukket opp og viste den til min 8 mnd datter. Hun ble helt i hopla. Så den skal hun få ha i fred. Det blir nok noen klær etterhvert tenker jeg...

Skrevet

For meg er det ingenting galt med Hello Kitty. Nostalgi!!! Hadde flere Hello Kitty effekter da jeg var liten, deriblant et utrolig kult, blått ardbox-pennal. Pappa reiste endel, bl.a. i japan, og han kjøpte med derfra. Syns det var kjempesøtt da, og skjønner godt at små barn syns det samme idag! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...