Gå til innhold

Hva er galt med klær med Hello Kitty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig barnslige da...!

;o)

Skrevet

smaken er jo som kjent delt, da.... Jeg synes det er helt jævlig; men det er vel bare å stålsette seg. Venter jente.

Skrevet

Jeg synes de er stygge og av dårlig kvalitet, men ungene liker dem.

Skrevet

Jamen, det er jo barneklær.. de kan vel være litt barnslige? :)

Skrevet

Alt:) Hello kitty = Rett og slett dårlig smak.

Skrevet

Alt. Absolutt alt. Hater den katten.

Skrevet

toåringen min elsker hello kitty, hyyyler KITTYYYYYY når hu ser bilde av henne! Barnslig? halloen, det er klær for BARN?? jøjje meg...

Skrevet

hvordan kan du si de er av dårlig kvalitet, de blir jo ført av ulike typer butikker, både billig kjeder og dyre butikker.

Skrevet

Hello Kitty er helt fint. Det er da i det minste fredelig.

Skrevet

Hehe, ikke noe galt i det vel? Her har jenta hello kitty body, sokker og t skjorte mens mamma har hello kitty sokker og toalettmappe ;)

Skrevet

Kjempesøtt!! Lillejenta elsker hello kitty :))

Skrevet

Nåe jeg skriver; Skikelig barnslige da....!

så et smil under... Dere skjønner det er kødd? sant?

Skrevet

Vi har mye merkekjær til jenta vår på 3, men i barnehagen er det hello kitty som ruler, er visst veldig på moten på avdelingen, så hun vil heller ha på seg hello kitty genser til 129 kr fremfor ralph lauren og da får hun det. Synes på mange måter at det er fint at billige merker blir inn for da har alle råd til å være med på moten om dere skjønner:)

Skrevet

Jeg liker ikke Hellokitty, men nå er vesla 3 år og ber meg om hun hversåsnill kan få en Hellokitty teskjorte, og sier at det er det eneste hun ønsker seg til bursdagen...da er jeg ikke så kjip at jeg nekter henne det....

Skrevet

Syns Kitty er kjempe søt! :-) Og min datter syns det samme! :-) Så her i huset finner man masse med kitty på! :-)

Skrevet

Så lenge jenta mi er fornøyd med en hello kitty genser i barnehagen er jeg fornøyd. Klærne i barnehagen blir fort flekkete og stygt, mye forsvinner også. Synes det er helt kurant å kjøpe billig(og særlig når barnet synes plagget er stas) når skal i barnehagen. ps: snakker sef ikke om ull og utetøy, i tilfelle det skulle bli en diskusjon;)

Skrevet

Hello kitty er jo akkurat det samme som spiderman, cars, ben10, batman... Bare at det er til jenter..

Huff, tragiske klær...

Skrevet

Tragiske klær? barna elsker det jo. Trur du som garantert er SVèr og fan av Greenpiece burde få opp øya for hva barna liker og vil ha og ikke bare gi dem lusekofter som du liker selv.

Skrevet

Det er ikkeno galt med hello kitty om barnet liker det. Noen klær kan barn velge, og noen klær kan mor velge.

Her i huset skiller jeg mellom barnehage/lekeklær og "penklær". Hun er litt høyt opp under taket,og revner gjerne tøyet.Og flekker det til.Liker visst maling i fanget:(

Så slikt tøy, kjøpt i billigkjeder,er barnehagetøy.

Skrevet

men hva har det å si at du synes det er stygt, hvis jenta di synes hun ser kjempefin ut og gleder seg til å vise seg frem i barnehagen? Kan da pokker meg kle opp ungen i andre klær hjemme og når vi skal på besøk men i barnehagen er det spesielt stas og da synes i hvertfall jeg at det er helt greit. Kommer ikke til å nekte sønnen min spiderman når han er 5 år bare fordi jeg synes det er litt harry og stygt. Barn skal også like det de går i og jeg synes til en viss grad at man skal respektere det.

Skrevet

her i huset liker vi hello kitty... Men opp til en hvis alder, forstår jeg... større kusiner liker det ikke så godt, lenger... 1.klasse..

Sett det er kommet hello kitty is også nå.. tihi... Løp og Kjøp !!! :-D

(mulig lenge siden, jeg oppdaga det denne uka..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...