Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Har est ut noe vanvittig når jeg har vært (og er) hjemmeværende mor denne gangen og (skjer ikke når jeg er i jobb) Kan ikke skylde på graviditeten heller for jeg gikk ned alt etter fødsel, men nå er jeg blitt så feit at jeg blir kvalm. Har ammet frem til nå og har heller ikke fått slanket meg før. Nå skal vi til syden om en måned og jeg vil gå ned mest mulig før dette. Er det noen som har klart å gå ned mye på en måned, kun ved hjelp av trening (hjemme, inne/utendørs?) og mindre mat? Hvor mye gikk dere i såfall ned og hva gjorde dere? jeg veier 90kg og er 165.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg syklet 30 min hverdag og gikk ned 7 kg på 5 uker
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Vel, jeg har bestilt GO123 som er for 10 uker. Camilla metoden heter det.. Skal begynne i morgen så håper det gir resultater. Ifølge reklamen skal det gi en kickstart de første ukene, så håper det Skal trene i tillegg da. Lykke til med din slanking
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Den må jeg lese om, har ikke hørt om den. Lykke til til deg og :-) HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Hei, jeg slenger meg med i samtalen:-) har begynt å slanke meg idag.. Drikker easy life protein shaker. Har hørt om mange som har gått ned mye med det. Er i kombinasjon med trening. Har ikke så mange kilo som må av, er 72 nå. Håper på 66 før båt sesongen begynner;-) vi får heie på hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå