Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 jeg er samboer med en snill og god mann. vi har det fint, men jeg føler ofte (som sikkert mange andre) at han ser forbi meg. I det siste er det en gammel flørt som har tatt kontakt med meg. Vi skriver litt på messenger og det flørtes villt. Han vet at jeg er så godt som gift og har to barn, men han sier ikke stort om det. Ikke jeg heller.. Unngår temaet.. Liker oppmerksomheten han gir meg... og det fine han sier... Samtidig som jeg ofte minner han på at jeg er samboer. Nå vil han treffe meg. Tenkte å gå en tur eller noe... Er jeg på farlig vann? Ja, selvsagt er jeg det... Fristelsen er så forferdelig stor.. Han sjarmerer meg.. Har ikke tenkt å gjøre noe, men er det ikke det alle sier? Og er det ikke slik det starter? utroskap? Nå skal det sies at jeg ønsker meg fælt en turvenn, samboeren min gidder ikke være med. Det betyr jo ikke at jeg skal gjør noe "sånn-sånn" fordi om jeg møter han......
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Gresset er som regel like grønt på din side, så lenge du husker å vanne det. Gir du din mann komplimenter, og prøver å flørte med han da?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Det er alltid enklere å være forelsket i folk man ikke deler hverdagens utfordringer med!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 tror nok du vet at du ikke birde møte ham å gå tur....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Off. Dumme, dumme kjerring! Klarer dere virkelig ikke se at folk som bevisst legger seg etter folk med ikke bare partner, men også barn, ja et familiemedlem faktisk er søppel og siste sort?! Han er ikke mer sympatisk enn den selvopptatte sililikonberta som åpner posten for sjefen i firmaet og gjør alt for å få han i seng selv_om_han_er_gift og 3-barnsfar!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 HEHE, ventet på et "dumme deg " svar og jammen kom det! ja, jeg vet at jeg ikke burde gjøre det..... er det helt feil av meg å like oppmerksomheten han gir meg? jeg VET jo at det aldri kan bli meg og han, det er jo heller ikke det jeg er ute etter... Men synes det er morsomt å flørte å tulle litt... Og jeg er forresten ikke dum... Jeg bare nyter å få litt oppmerksomhet... Og har desverre begynt å leke med forbudte tanker.... Akkurat nå har jeg slått den fra meg igjen! Selvsagt skal jeg da ikke gå tur med mannen! :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå