Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 har barnefri og ingenting å gjøre....ingen som skal ut ikveld heller. og dudn min er bortreist ;p forslag?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg og!! Blæææææh, men jeg har ikke barnefri, så nå når de sover er jeg stuck!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Kjeder ræva av meg. Samboeren er på fest og jeg ser på norske talenter...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 godt å høre vi er flere..hehe. ser på norske talenter jeg også. blir så rastløs når jeg har barnefri også...føler liksom jeg må gjøre noe når jeg har muligheten. men er jo ingen som svarer på meldinger ikveld da..typisk akkurat ikveld..hehe ;p bare de som bor langt unna eller ikke er hjemme som svarer. hadde kunnet malt et bilde, men har ikke noe lerret.. hi
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 JØSS! Jeg tenkte også å male. Har lerret da, men det kjøpte jeg for noen dager siden. Før det malte jeg på en frossenpizzaeske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå