Gå til innhold

Noen med tips er så tett i halsen at jeg sliter med pusten, er svimmel å hode værker.. noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... Hodet mitt verker, selvom jeg har tatt en paracet idag.. Halsen er tett, drøvlen er maks hoven å jeg er svimmel å rar hver gang jeg reiser meg.. febern er også her... hva hjelper... paracet å halstablett har liten virkning. starta idag tidlig å blir jo bare værre.... kjerringråd eller noe? Tuuusen takk.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mentholatum salve som du smører på brystet, bak på ryggen og under begge føttene..Funker kjempe bra!

Ellers vil jeg anbefale å dryppe peppermynteolje i halsen. Det er litt sterkt men virker bra!!

Eller ta noen dråper med peppermynteolje i vasken med kokende vann og dampe deg.. Dette renser godt nedover :o)

God bedring!!

Skrevet

Fikk det samme i går jeg, helt sykt hvor fort det kom og hvor tett en faktisk kan bli :S Jeg har astma i tilegg da så den slo skikkelig inn.

hvis du har pustevansker ville jeg ringt til legevakten å sagt fra jeg, kansje du kan komme nedover å få litt oksygen + noe som åpner opp litt for det er jo ikke bra når man blir svimmel osv.... hvordan er fargen på leppene og neglene dine da?

Skrevet

ble forsåvidt satt på antibiotika pga dette i dag da...

Skrevet

Å huff.. antibiotika? Ikke mye forskjell på fargen, bortsett fra ansiktet... veldig bleik. Å halsen blir tettere å tettere. Har sittet litt ute på verandaen nå i håp om at luft hjelper, men feberen stiger, hodet værker å halsen tetter seg... Heldigvis kjenner jeg hu lilles bevegelser i magen så hun har det vel bra..

Skrevet

må vertfall ta 2 paracet på en gang, da merker du kanskje en forsjell.. her hjelper det vertfall nada med 1 paracet mot skikkelig hodeverk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...