Gjest Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Huff... Hodet mitt verker, selvom jeg har tatt en paracet idag.. Halsen er tett, drøvlen er maks hoven å jeg er svimmel å rar hver gang jeg reiser meg.. febern er også her... hva hjelper... paracet å halstablett har liten virkning. starta idag tidlig å blir jo bare værre.... kjerringråd eller noe? Tuuusen takk....
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Mentholatum salve som du smører på brystet, bak på ryggen og under begge føttene..Funker kjempe bra! Ellers vil jeg anbefale å dryppe peppermynteolje i halsen. Det er litt sterkt men virker bra!! Eller ta noen dråper med peppermynteolje i vasken med kokende vann og dampe deg.. Dette renser godt nedover ) God bedring!!
OhMyGod!!! Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Fikk det samme i går jeg, helt sykt hvor fort det kom og hvor tett en faktisk kan bli :S Jeg har astma i tilegg da så den slo skikkelig inn. hvis du har pustevansker ville jeg ringt til legevakten å sagt fra jeg, kansje du kan komme nedover å få litt oksygen + noe som åpner opp litt for det er jo ikke bra når man blir svimmel osv.... hvordan er fargen på leppene og neglene dine da?
OhMyGod!!! Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 ble forsåvidt satt på antibiotika pga dette i dag da...
Gjest Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Å huff.. antibiotika? Ikke mye forskjell på fargen, bortsett fra ansiktet... veldig bleik. Å halsen blir tettere å tettere. Har sittet litt ute på verandaen nå i håp om at luft hjelper, men feberen stiger, hodet værker å halsen tetter seg... Heldigvis kjenner jeg hu lilles bevegelser i magen så hun har det vel bra..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 må vertfall ta 2 paracet på en gang, da merker du kanskje en forsjell.. her hjelper det vertfall nada med 1 paracet mot skikkelig hodeverk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå