Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Må en sende inn søknad? Hvor får en den evnt. Eller må en inn i samtale? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Send en søknad til barneverntjenesten. Er barnet ditt psykisk eller fysisk handicappet, eller har annen sykdom som gjør omsorgsbehovet ekstrra stort har de fleste kommuner kommunale tilbud utenom barneverntjenesten.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Da kontakter du barnevernet i kommunen du bor i. Du kan ta en tlf til dem for å høre hvordan de gjør det der og om du evt kan komme på et møte angående din situasjon. Er nok forskjellig praksis på hvem som kan få avlastningshjem og om de har noen ledige avlastningsfamilier for øyblikket. Jeg har ei venninne som har avlastningshjem en helg i mnd gjennom barnevernet, hun sliter med psyken og er alenemor.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Takk for svar. Da får jeg ta en tlf til de på mandag og høre. Jeg sliter også veldig med psyken og er alene med 2 små jenter. Merker at jeg ikke klarer det stort mer lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå