Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hvor går egentlig grensen mellom flørting/bare vennskap? Vet at samboern min skriver med en jobbkollega over FB, kjørte henne hjem hver dag i en periode og nå skriver han visst også melding med henne. Han skal ut nå, og hun skal visst også være der. Dumt av meg å være mistenkelig? Han elsker oppmerksomhet fra andre damer tror jeg, og hun det er snakk om er flørtete av natur virket det som..
Miztery Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Min har vel ingen som han har noen spesiell kontakt med.. Vet han har noen på msn, men virker ikke som han snakker med dem, uten at jeg kan være helt sikker.. I ditt tilfelle hadde jeg nok blitt litt betenkt, men jeg kjenner ikke samboeren din, og aner ikke hvordan han er som person!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Samboern min.. Hva kan man si. Har hatt et opp og ned forhold ganske lenge og han suger til seg all oppmerksomhet fra andre damer tror jeg fordi han mener han ikke får det nok her hjemme ( Naturligvis når vi krangler så blir det sånn.. )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Ingen. Jeg hadde ikke godtatt at han hadde venninner.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Min samboer har flere jentevenner. Men jeg har også blitt kjent med dem. Jeg er ikke sjalu av meg, men har jeg hatt en magefølelse at noe ikke stemmer, f.eks at jentene er ute etter mer enn vennskap, da sier jeg ifra. Har som regel vist seg at jeg har rett. Da kutter han kontakten med dem veldig og sier klart i fra til dem at det er meg han har valgt. Har selv overhørt en slik samtale. Han viste ikke at jeg sto der jeg sto.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Ja, uff. Vet ikke om denne jenta er ute etter mer enn et vennskap. Men de henger ofte sammen på jobben, skriver mld, på fb også kan hun skrive til han; "Kan ikke du komme å være sammen med meg her på jobben da? Pliis? Sånn at jeg slipper å være alene".. Jeg snoker forresten ikke i mld eller noe, disse har han vist meg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Også snakker han innimellom om henne da. Fortelle at han har kjørt henne hjem, hvor hun skal i kveld ol. F eks i stad kom det inn en mld. Også sa han " Sikkert xxx som har sendt mld, visste ikke at hun hadde nummeret mitt engang" Jeg tror det var han først som sendte mld, han er fryktelig fæl å komme med hvite løgner for å stille seg selv i et bedre lys. HI.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 mannen min har flere venninner som han har kjent i åresvis, før han vi ble sammen. kunne aldri ha falt meg inn å nekte han kontakt. men han er åpen, ærlig. og jeg stoler 100% på mannen.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 han har jo jenter på facebook og msn men tildaglig har han ikke kontakt med noen jenter osm jeg vet om og vi har ganske åpent forhold.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde nok vert veldig mistenksom.. Men jeg har veldig vanskelig for å stole på folk, så jeg vet ikke hva mannen din driver med. Jeg hadde ikke likt det. Men vi jenter liker jo også å få oppmerksomhet, og vi kan også ta hvite løgner uten at vi er noe som helst interessert i den personen vi snakker/tekster med. Det er nok oppmerksomheten som fenger han litt, selvom det er deg han vil ha:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 Han har venninner og jeg har kompiser, men den type kontakt du beskriver var nøyaktig slik det var med mannen og en kollega her, og det var ikke bare vennskapelige følelser. Ikke noe fysisk, men ille nok. Så jeg er blitt mer skeptisk enn jeg var, dessverre :-/
Iiiiik Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Min mann har venninner og det er stort sett greit. Han har venninner som han har hatt et forhold til også, det plager meg ikke. Bortsett fra i ett tilfelle - en jente som er veldig tydelig på at hun er helt uinteressert i hvem jeg og barna er, som snakker om det de gjorde sammen og hinter til da de hadde et seksuelt forhold (det endte med at hun smittet ham med skabb). Faren til mitt eldste barn fikk en venninne av typen du beskriver. De ringte, kjørte til jobben sammen, sendte meldinger osv. Det endte med at han "kjørte dobbelt" i et halvår før han forlot meg og barnet...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Jeg vil egentlig tro at hvis det var noe imellom dem hadde han skjult kontakten med henne for deg! Så tror ikke du trenger å bekymre deg! Min mann har mange venninner. Synes ikke det er noe galt i det. Akkurat som jeg kan ha kamerater.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #15 Skrevet 1. mai 2010 Vel, mannen min jobber sammen med flest kvinner så har har selvsagt masse venninner. Han kjører med dem etc Men det du beskriver høres litt annerledes ut. Litt mer som at det er den ene jenta liksom...Jeg vet ikke om du bør være mistenkelig. Det vet du nok selv, hvis du kjenner etter, du som kjenner han best:-) Ikke god følelse å være mistenkelig vil jeg tro, håper det ordner seg. Snakk med han og spør.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #16 Skrevet 1. mai 2010 Han har ingen, spør meg ikke hvorfor. Jeg synes det er rart!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #17 Skrevet 1. mai 2010 Jeg skal ikke mene noe om hva som er i dette tilfellet, men det at man ikke snakker om personen dersom det er noe andre følelser er en myte. Man klarer rett og slett ikke holde kjeft om personer man er interessert i/har følelser for. Og for å ufarliggjøre det overfor partner, så den ikke skal mistenke, prater man sånn "lett og hverdagslig og tilforlatelig" om denne personen. Har erfart det selv.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #18 Skrevet 1. mai 2010 Røde varsellamper blinker når du skriver sånt!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #20 Skrevet 1. mai 2010 Samboeren min har alltid hatt venninner, spesielt ei venninne. Hun kjenner jeg godt og er ikke det minste sjalu. Da han derimot "plutselig" fikk ei venninne - en kollega - rett etter at han forlot meg høygravid, da begynte jeg å lure. De var selvfølgelig bare venner, en han kunne snakke med om hvor fælt han hadde det som valgte å forlate samboer og barn (ett utenfor og ett i magen). Men nå er de i et forhold, ser jo "renslig" ut utenifra, men ikke kom her og si at de ikke hadde dette i tankene før han dro sin kos. Jeg kjenner jeg får vondt i magen når jeg leser det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #21 Skrevet 1. mai 2010 Han må gjerne ha jentevenner (så mange han bare vil), men jeg satte grensen på de han har hatt noe intimt med fra før. Det orket jeg ikke hanskes med, så han har brutt kontakten med tidligere fb's osv. Noen ble veldig klengete, og det tok en stund før de ga seg. Kolleger og andre jentevenner har jeg ingen som helst problemer med. Han liker ikke at jeg har mannlige venner, men jeg holder også kun på dem som jeg ikke har hatt noe seksuelt med.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #22 Skrevet 1. mai 2010 Updater herfra. Samboern ble drita igår. Istad skrev han med noen på fb, spurte hvem det var. Nei det var Morten sa han, som han var på fest hos igår. Big fat liar! FB siden hans sto åpen nå som han nylig stakk ut, og GJETT tre ganger hvem han skrev med? Jo, henne.. Måtte snike litt, jeg vet når han lyver for meg.... Spurte hvordan det gikk med henne igår osv, om hun også ble full.. Tror jo sikkert ikke han er utro, men hvorfor i HELVETE lyver han for meg da? Hilsen en noe frustrert HI.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2010 #23 Skrevet 1. mai 2010 For meg er det ille no selv om det ikke er fysisk utroskap inne i bildet. Løgner for å dekke over hvem man snakker med er et dårlig tegn. Jeg synes faktisk følelser for en annen (selv om han ikke har planer om å forlate deg) er verre enn utroskap i fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå