Gå til innhold

Fyller 5 og ønsker seg kun en ting til bursdagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det uvanlig? Jentungen fyller straks 5 og det eneste hun sier at hun ønsker seg til bursdagen sin er mikrofon. Tenkte vi skulle kjøpe nintendo Wii til hele familien og gi henne noen spill/karaokegreier med mikrofon i bursdagsgave. Men synes det er rart at hun ikke ønsker seg noe annet. Hun har ikke mye leker, og vi kjøper stort sett ting til henne kun til jul og på bursdagen. (med unntak av tegnebøker og tegnesaker som hun får litt påfyll av innimellom). Er lite av gavene hun har fått tidligere som hun bruker mye også. Kun sykkel og sånne "store" bruksting. Liker stort sett å tegne og perle. Er dette vanlig eller uvanlig?

Skrevet

Min sønn som snart fyller 5 ønsker seg kun lego :)

Skrevet

Min sønn som blir 3 i morgen ønsker seg KUN grønn trå traktor (fordi storebror på snart 6 har en.....) Han får ikke det da, men en sykkel blir det fra farmor og farfar =))

Storebror som da fyller 6 i august ønsker seg KUN ben10 klokke =))

Skrevet

Da er det ikke bare min da:) Er jo igrunn ganske greit, da vet vi hva hun skal få:) Men synes flere av venninne hennes har smørbrødlister med ønsker og mye mer leker enn det vi har.

Skrevet

Datteren min blir 6 år i morgen og ønsker seg heller ingenting!

Kaaaanskje noen dyr eller figurer.... Liker også helst å tegne og perle.

Synes ikke hun får så mye heller, kun til jul og birsdag. Rart, jeg husker jeg hadde ønskelister som var kjempelange! Til jul ønsket hun seg BARE klær. Hun fikk nesten bare klær da, og var happy med det.

Nå synes jeg at jeg har vært flink da, funnet et spill til en film hun liker, sommerfugløredobber og et silkesjerf til bunaden hennes(ja hun blir glad for sånt!). Så får hun noe polly pocket av lillbror som jeg håper hun liker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...