Gå til innhold

er det fryktelig lite folk her for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var det mye folk her, ser nesten ingen av de "gamle" nickene lenger og synes også det tar lenger tid å få respons på innleggene. Mulig jeg har kjipe innlegg, men likevel...

Eller er alle på andre forum her inne?

Hvilke forum er det mest aktivitet på egentlig? nybaktmamma eller babyverden? Har bruker der også ,men synes det er litt tungvindt med innlegg. Er det noe man blir vant til? Dette forumet er jo egentlig ganske søplete med all den anonseringen og reklamen...

Sikkert ikke rette stedet å spørre, men hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søpplete syns jeg babyverden er, grusom forum. Hadde det vært så mye smilefjes og svære innlegg med bilder,termintellere og dill dall hadde jeg ikke orket å være her :P

Men ja det er litt stille her nå, tror mange har takket for seg. En del av de gamle kjente er nok under andre nick også enn de du kjente til før.

Er vel mest sånne som meg, som enten går hjemme, er sykmeldte som jeg er, i perm etc som er her mest tenker jeg:)

Skrevet

Det var nok mye mer "trafikk" for en stund siden..Har vel vært her i overkant av 5 år..Og da var det mange som skrev her..,.

Kanskje de er på Facbook? Hihi..

Skrevet

hm? ja kanskje det? Hehe men det er jo kjipt da. Synes det er ekstreeemt stille. Hvor er alle hen da?

Men snartmamma/nybaktmamma, er det ålreit?

Skrevet

har vært her ca like lenge vi da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...