Gå til innhold

Kan noen vær så snill og fortelle meg at dette går seg til?? Eventuelt ikke går seg til?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt gutten vår på 14 mnd i en fam.bhg frem til nå. Det har gått veldig fint, og han har måttet bli vekket etter 2 t og 15 min.

For et par uker siden begynte han i sin storebrors bhg. Denne er en stor bhg, og det er 12 barn på minstemann avd.

Problemet her er at han sover ekstremt dårlig! Bare 45 min i går! Og han blir da helt fra seg av trøtthet! Grinete, sutrete, gråter, gnir seg i øynene osv. De lot han sove 45 min til senere på dagen. Likevel var han helt umulig på ettermiddagen og kvelden! Han orker ikke å spise i sover selvfølgelig dårligere på natten, med hyppigere oppvåkninger!!

I dag sov han i 1,5 time, men han har vært helt fra seg i dag også. Går bare rundt her hjemme og gråter og er dypt ulykkelig!! Tydelig overtrøtt! Vi la han kl 18, men han våknet selvf etter en time.

Jeg får så vondt av å se at han har det så vondt...

Angrer på at vi byttet bhg! Men det var mest praktisk å ha begge i samme bhg... :-(

Vil dette gå seg til eller hva???

Nesten så jeg vurderer å spørre om han kan begynne i den gamle bhg igjen...

Ønsker bare å få tilbake den blide, glade, lykkelige gutten min igjen! Nå har jeg ikke sett han smile på flere dager... :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Huff, høres helt fryktelig ut. Har ikke erfaring med det. heldigvis, men det kan jo hende det vil gå seg til...

Men lykke til :)

Skrevet

det går seg til :) barn er utrolig tilpassnings dyktige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...