Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 men testene blir kun svake positive over 30 min etter at de er tatt (billigtester). Jeg pleier alltid å få mensen 14(-15) dager etter positiv El test. Og ja, vi har slitt lenge med å bli gravid uten å få det til... Kan jeg ha hatt flere EL og derfor kommer ikke mensen før etter siste EL? Jeg hører til "over 35 år", så da kan en vel ha flere EL på en måned? Uff, hater kluss i systemet... Vil bare bli gravid NÅ :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Ingen som kan svare på et seriøst anonymt innlegg?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg burde tydeligvis ha hatt "paradise hotell",eller noe om trygd/Nav i overskriften for at noen skulle gå inn på dette innlegget. For et møkkaforum, her kan det ikke være mange normale mennesker med empati.
soleia Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Ikkje så mykje fornuftig her på annomymforumet for tida, desverre :-( Har aldri høyrt at ein kan ha fleire el på ein mnd, (og eg er godt over 35) Om ein slepper to egg, så skjer det omtrent samstundes, sidan det då vert danna hormon som stoppar eggmodninga. El testen vert vel positiv eit døgn før el eller noko slikt? (har ikkje brukt det) Men om ein går meir enn 16 dagar etter el utan mens så er det som regel fordi ein er gravid.. Føresler at du testar om eit par dagar, og x fingrane for at den vert positiv :-) Er ikkje så sjeldan at den ikkje sler ut akkkurat ved ikm.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Takk for et fornuftig svar :-). Jeg har alltid fått positiv gr.test rundt 10-11 dager etter egginnsett (har også 3 ivf forsøk, men mistet 2 ganger :-(). Derfor tror jeg løpet er kjørt... Skal ha nytt ivf forsøk i juni, men håper jo på å klare det selv :-)
soleia Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Huff, så trasig at du har mista, er desverre ofte eit problem for oss som er litt "modne" Men eg har lese fleire historier her inne om at det har gått opp mot ei veke over ikm før ein testar positivt. Trur ikkje det treng å vere likt frå gang til gang. Har og høyrt om testar som vert positive etter tida er gått ut, men som etter nokon dagar vert klart positive, så eg x fingrane enno eg... Håpar iallefall det ordnar seg for dykk til slutt. Det gjer ofte det. Eg mista tre gonger før spiren endeleg sat etter 2 år, men no har eg nr 2 på veg, etter 1.pp :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Takk for dine hyggelige ord og positive historie! Helt fantastisk at du har nr 2 på veg på 1. forsøk; gratulerer!!! Jeg testet nettopp igjen, og den var blendahvit, så jeg får nok vente på mensen. All mat smaker metall, men det opplever min mann også om dagen, og han er ihvertfall ikke gravid ;-). Kos deg med din voksende mage, Soleia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå