Tante Bassa Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Er det noe som kan anbefale en god pustende vindjakke til en gutt på snart 2 år? Har en gutt som blir 2 år i mai, som er veldig aktiv. Har en vindjakke vi kjøpte på Obs, men den er rett og slett ubrukelig. Han er gjennomvåt på klærne under jakka. Han har ikke for mye klær på, men jakka puster overhodet ikke.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg har kjøpt skogstad jakke til min 2 åring. Den er vind og vanntett. Jeg kjøpte den på G sport. Veldi god jakke; )Mener den kostet rund 400 kr.
Tante Bassa Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2010 Takk :-) Da skal jeg prøve Skogstad :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Vi har vært veldig fornøyd med Reflex-jakkene til våre aktive gutter som sliter med det samme. De er vind-, vanntette og puster, har også veldig god kvalitet. Koster 449,-
Tante Bassa Skrevet 30. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2010 Takk for tips :-) Hmm, hva skal jeg velge nå da? Flere som har erfaringer med gode jakker?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Guttene min har stort sett hatt Skogstad eller Reflex, er fornøyd med begge, men Reflex er mer slitesterk. Skogstad blir utslitt på en sesong med aktiv leking, de må jeg faktisk kaste, ingenting å arve på. Reflex holder seg såpass at yngste gutten kan arve etter eldste og ihvertfall bruke den som en lekejakke i barnehagen o.l. Var innom softshell fra Bergans i fjor, men den pustet ikke noe godt. Eldstemann nektet å bruke den, og da jeg klagde i butikken sa hun som jobbet i sportsbutikken at softshell er laget av det samme som fleece (plast) og kan aldri puste noe godt selv om produsentene noen ganger oppgir at de skal gjøre det. I år har jeg kjøpt Reflex, igjen
Fire småtroll Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Mente ikke å være anonym, er ikke redd for å anbefale en jakke med nick
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Syns at skogstad jakken har god kvalitet jeg. Han har hatt den i en hel sesong nå og den er like fin og vanntett. Han er en veldi aktiv gutt. Han bruker den både i barnehagen og hjemme. Reflex sine jakker har jeg ikke prøvd da. Ellers så vet jeg at G sport hadde en masse tilbud på jakker for barn sist jeg var innom for noen dager siden. Aretti er jo også et bra merke. Jeg har kjøpt en del joggedresser og fleece til elste i det merket og er veldig fornøyd med kvaliteten så langt, men jeg vet ikke hvordan jakkene deres er da. På reflex hadde de også masse tilbud både på reima, skogstad og reflex jakker og en del andre merker;)
Tante Bassa Skrevet 30. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2010 Tusen takk for tips, begge to :-) Jeg får ta en runde på mandag, og se hva jeg finner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå