Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke ringe og høre? Så slipper dere å vente over helga? Krysser fingrene for at alt er bra! det går jo ikke an å sette seg inn i situasjonen deres, men jeg ønsker dere iallfall masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg ringt riksen.. prata med ei jordmor...

hun sa at en slik hurtigtest vil ta 7-8 dager,så ingen svar idag nei.. =/

hurtig for meg er : 1-2 dager... men men =)

mandag eller tirsdag jenter....

god helg til alle dere

Skrevet

HØR HER ALLE JENTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OVERLEGEN PÅ RIKSEN RINGTE MEG NÅ. BEGYNTE OG GRÅTE MED ENGANG JEG SÅ NR PÅ DISPLAYET!

DET VAR OVERLEGE HAUGEN...

HAN SA: AT SVARET PÅ HURTIGTESTEN VA KOMMET...

INTET INTET INTET GALT MED UNGEN MIN!!!

=) =) =) =) =)

HAR IKKE VÆRT SÅÅÅÅÅ GLAD PÅ ÅR OG DAG!!!!

endelige svaret kommer om 2-3 uker da...

men som han sa det kan ikke forandre svaret=)

Skrevet

Jippi og gratulerer så utrolig masse!!!

har ikke svart deg tidligere, men har vært inne ogl est og tenkt på deg!

Dette var en flott start på en flott helg!!!

Kos deg med magen og gled deg til fortsettelsen nå! JIPPI!!! :)

Skrevet

Oi! Så flott :) har heller ikke svart her inne før, men fulgt med :)

Kos deg videre i svangerskapet nå da :)

Skrevet

FANTASTISK! Nå kommer det noen tårer her også! Er kjempeglad på deres vegne!

Nå må du kose deg med den friske babyen du har i magen din og bare nyte tiden fremover og glede deg til du har den i armene :-)

Lykke til med alt videre! Ha en strålende helg og et strålende svangerskap! Dette var velfortjent!

Stor klem fra

Skrevet

Så fantastisk!!! :-D

Jeg var oppe i samme problemstilling for 3 år siden. Målte nakkefold til 2,7 mm og gikk videre med fvp på riksen. Jeg også fikk telefon fra Guttorm Haugen ang hurtigsvar og alt var også i orden med vårt barn. Så jeg gjenkjenner lykkefølelsen du har i dag!!

Ha et supert svangerskap videre!! Barnet vårt er nå 3,5 år og perfekt :-)

Skrevet

DOKKEMANN: han sa at dette var hurtigtest svaret og at det endelige svaret kommer om 2-3 uker... men det betyr ikke at de vil finne noe feil da ikke sant?? slik jeg forstod det så er alt bra nå....

dere aner ikke hvor glad og lykkelig jeg er....

takk for all støtte her inne,,.... dere er heilt supre!!!!

håper det aller beste for oss alle videre i fremtiden....

bare sitter her og gråter av glede!!!!!!=)

Skrevet

Sitter nå og leser tråden din og forstår at du har vært gjennom en virkelig tøff periode!

Utrolig godt å lese at du nå kan glede deg til en liten frisk baby om noen måneders. Ønsker deg all mulig lykke til videre!

Skrevet

Hei igjen. NEI - det kommer ikke noe forandret svar om 2-3 uker!

Dvs du kan stole på det Haugen sa til deg i dag. Jeg spurte nemlig om akkurat det samme. Hurtigtestsvaret er et helt sikkert svar sa han. Det er vel bare at man ikke setter rush på alle prøvene og at de tar 2-3 uker å dyrke frem, mens de prioriterte prøvene får en pcr eller elisa test i tilllegg til celledyrkingen som tar lengre tid, men er billigere i store serier.

Bla bla bla - uansett, du kan stole på svaret i dag!! Og husk at han også sitter på info om kjønnet hvis dere krysset av for at dere ville vite det. Vi glemte helt å spørre om det og fikk vite det på ordinær UL noen dager etterpå, men du kan sikkert få vite det hvis du ønsker og ringer han opp igjen. Veldig hyggelig og flink lege!

Det "offisielle" brevet kom ikke i posten før etter 4 uker - herregud, tenk å måtte vente så lenge. Hadde ikke greid det.

Lykke lykke til med resten av svangerskapet! Stor klem :-D

Skrevet

Så bra at du fikk gode nyheter i dag etter tung ventetid!! Har tenkt på deg og titta etter oppdateringer hver dag.

KOS DEG med resten av graviditeten!

Skrevet

Dette er den beste nyheten jeg har lest på lenge!!!

Dette fortjener dere virkelig.

Gratulerer!!!

Skrevet

GRATULERER JIGÆR=D You had us all worried! Så utrolig glad på dine vegne! <3 Stoooooooooooor klem fra meg

Skrevet

Hei igjen!

Gratulerer! Så bra at det ordnet seg! Deilig å kunne senke skuldrene, og ikke minst kunne planlegge videre.

Vil bare forklare sånn jeg har forstått den hurtigtesten. Altså, det tar 2-3 uker å få det fullstendige svaret, men på hurtigtesten får man svar på om det er trisomi 13, 18 eller 21(downs). Det var sikkert downs de var mest redd for pga den nakkefolden, så det var sikkert derfor dr haugen svarte det han svarte :)

Skrevet

takk alle sammen =)

ja det var downs de mistenkte ja....men.. er det mulig at dem kan finne noe annet når resultatet kommer da?

er blitt 50 kg lettere idag... skuldrene er kommet et godt stykke ned..=)

tenk.. jeg skal endelig få bli mamma=)

nå skal jeg feire med en mumkholm.. og sambo med en litt mer % øl =)

alt dette er så uvirkelig for oss.... vi er sååå glade=)

kjempe herlig følelse==)

Skrevet

Gratulererer med så gode prøveresultater! Nå ble jeg virkelig glad!

Ha en herlig helg! :-)

Skrevet

åh dette var virkelig de mest fantastiske nyheter på lange tider:))))))

Gratulerer såååååååå mye!!!!!!!! ENDELIG skal dere få bli mamma og pappa!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei... På besøk fra 3tri. Har fulgt med på tråen din. Er kjempeglad på deres vegne. Ønsker deg masse masse lykke til videre i svangerskapet, og med den lille når den tid kommer :D

Skrevet

Er også på besøk fra 3tri, og ble så utrolig glad!!!

Gratulerer så masse med et velskapt lite nurk:):):):)

Dette var fantastisk!!!

Skrevet

Fantastisk!! Kose dere videre, m den friske lille bebisen i magen=)

Skrevet

hei ijen jenter =)

fått time på riksen 28 mai..

da skal jeg få det endelige morkaka svaret samt en ny UL.-....

Skrevet

Dr.Haugen ringte meg for 30 min siden og sa at det endelige svaret på morkaken var kommet.. DET VAR INGEN KROMSOMFEIL!!!!!!=) =) =) =) =) =) =)

Nå kan jeg endeli begyne å slappe litt av... skal på riksen om ei uka... da får jeg se lille gullet.. glede meg=)

god helg alle sammen =)

Skrevet

Så deilig å lese!!!! :) :) :)

Nå kan du baaaare kose deg med resten av graviditeten. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...