Gå til innhold

kan noen snille damer hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei veninne som vurdere å dra til danmark for å få donor sæd.

hvor mye koster dette?

å hvordan er det gjøres?

tar man kontakt å bestiller time med en gang eller må man bruke noen mnd til å finne ut av syklus og eggløsning osv?

vet lite om dette, å er nyskjerrig...

er det noen har som har vært igjennom dette?

hvordan er statestikken? går det som regel på første forsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på f.eks. storkklinik.dk

Skrevet

Hvor mye det koster avhenger av hvilken klinikk hun bruker, om hun skal ha åpen eller lukket donor, om hun får billige billetter nedover og om hun må overnatte i Danmark.

Hvordan det gjøres: Der jeg var (legedrevet klinikk) lå jeg i en gyn.stol og så stikker legen et rør med sæd inn i vagina. Om de bruker gyn.stol på jordmordrevne klinikker vet jeg ikke.

Venninnen din må ta en del prøver, det kan hun gjøre her hjemme. Det står på klinikkenes hjemmesider hvilke prøver de forlanger. Det er sikkert lurt å ha en oversikt over egen syklus også. Hun må bruke eggløsningstester for å finne ut nøyaktig når hun har eggløsning på gang hver eneste gang hun skal nedover.

De fleste her har vært gjennom dette, det er derfor vi er her...

Hvor mange forsøk hun vil trenge er individuelt. Det kommer an på alder, helse, flaks og timing. Ulike klinikker kan ha ulik statistikk. Men det går som regel ikke på første forsøk om en skal dømme etter oss som har fartstid her inne.

Skrevet

Gå inn på: copenhagenfertilitycenter.com også, så får hun sammenligne og finne ut av hva som passer for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...