Gå til innhold

Energien forsvant.. What?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første 3 månedene av svangerskapet var jeg helt dau. Sov både i tide og utide.

Så har jeg hatt 3 måneder med så sinnsykt overdose av energi! Akkurat som jeg produserte egen amfetamin! :-P På det verste vasket jeg rene rom, og rene klær, KUN for å ha noe å gjøre på! Var helt sinnsykt. Og jeg digget hvert sekund!

For en uke siden så forsvant denne energien, og jeg er blitt sånn slappfis og trøtt igjen! :-( Hvorfor????? Jeg vil ha tilbake den energien! *Sukk*

Er forresten 28+0 i dag.

Noen andre? Eller noen som har svar på hvorfor det er blitt sånn plutselig?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tok deg nok litt for mye ut når du fikk energien tilbake da. Jeg er veldig opp og ned energimessig selv. Når jeg får energi er det så mye jeg vil gjøre og jeg fyker rundt her, men så bruker jeg den fortere enn nødvendig opp. Nå er du jo gravid i tillegg, så da trenger du nok litt ekstra hvile. Snart er nok energien på plass igjen:)

Skrevet

Det står jo dette i bøkene at man kan miste energien i 1 trimester. Så tar det seg opp i 2.trimester hvor mange får mye energi igjen. Og i 3.trimester går det nedover igjen-altså mindre energi.

Det har vel litt med utviklingen og hva som skjer i kroppen i løpet av graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...