Gå til innhold

Herlighet for en daaaag:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen startet noe vittig kan du si:) jeg er jo hjemme i sykemelding pga bekkenløsning og hadde levert gutten i bhg kl 9.30 og på vei hjem igjen hørte jeg med et halvt øre på p4 med en konkurranse som man kunne sende inn svar; så kunne jeg svaret da og sendte jo inn i håp om å vinne en liten dings av noe slag:) Kjeder meg en del kan du si....

Så 2 min etterpå ringer tlf og det er p4 som spør om ejg er klar or quiz..... "jadaaa" sier jeg...... hva er det da? (jeg hadde jo ikke efått med meg hva jeg hadde meldt meg på av for en konkurranse...)

Neida, du skal bare svare på så mange spm du kan og så må du ha min 12 rette for å vinne sa dama. eh.... javel- sier jeg. Da da setter deg deg på lufta med programlederne sier hun dama og vips så var jeg på sånn jorden rundt på 80-sekunder-konkurranse, bare at det var allmenquiz og ikke bare geografi da. HERRELI, ble jo en SMULE nervøs når det gikk opp for meg hva som foregikk og på toppen av det hele klarte jeg 11 rette og ikke 12!!!! Han som vant hadde 11 rette så da måtte jeg likson slå han da.... Han som vant vant en tur til Bjørneparken med full pakke på hotell for hele familien. Og så sier han at han har et barn på 2 år, menhan er ikke så intr i bjørner han.... HALLO!!! Min gutt på 3 er VELDIG opptatt av bjørner, så dere kan tro jeg var litt irritert på meg selv akkurat da!

Ler av det hele nå da, men er det mulig å være så fjern å melde seg på noe man ikke vet hva er???? håpløst vettu:)

Så har jeg vært hos JM og fått akupunktur for bekkensmertene og kjære min så vondt det var.... skal si hun traff godt.... Hun mente at jeg kom til å få sove godt i natt nå og jeg er jo kjempesigen allerede.....

Håper hun har rett for det har vært 5 timer søvn i snitt pr natt de siste ukene.....

Ja ja vet ikke helt hva jeg ville med dette, men jeg har i alle fall hatt en rar dag:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheheheheh, sitter og ler så jeg griner!! Synes jeg ser deg for meg helt forvirret når de ringer deg opp fra p4. Men herreguuud så bra å klare så mange riktige da! Det er d ikke mange som klarer. Du har god grunn til å være stolt av deg selv. Synd du ikke vant da!

Har du fått mannen din hjem igjen da?. Her har min reist på kamp til kr.sand tidlig ettermiddag så han er ikke hjemme før ved 10 tiden. Koser meg med alt formye sjokolade, strikker og ser på sex og singeliv som jeg kjøpte på boks. Nå blir det norske tallenter, Må finne på noe for å få tiden til å gå. I morgen blir d middag hos svigers.

Så utrolig koselig det var på onsdag. Koste meg veeeldig. Var sååå deilig å komme en hel dag ut av huset på besøk hos deg. Dette må vi snart gjøre igjen.

Håper du får sove godt i natt etter jordmortimen. Du er tøff, hadde aldri turt å sette nåler. Ha en flott kveld, nå beg. tv hehe. Stooor klem.

Skrevet

hi hi hi, ja når jeg tenker på det nå så må jeg ha hørtes helt idiot ut til hu som ringte meg opp for jeg var virkelig ikke klar over at jeg måtte svare på spm på lufta! Og så blir man jo såååå stressa når du vet at du har 80 sekunder på å svare rett på 12 spm vettu! verste var at 2 av de 3 jeg svarte galt på visste jeg egentlig, men man får jo jernteppe vettu. Jeg satt midt på kjøkkengulvet og stirra i gulvet mens jeg svarte og pimpa vann for jeg var så nervøs at munnen var jo knusktørr....

Var jo ganske bra premie å da; inngang til Bjørneparken i Hallingdal og man får være med bak kulissene og greier samt fullpensjon på hotell fra fredag-søndag samt gavekort på 5000,- på et kjøpesenter ved siden av.... Kunne gjerne vunnet det merker jeg:)

Hos JM var jeg jo så tøff i trynet da; neida jeg bryr meg ikke om stikk jeg så det er bare å kjøre på, sa jeg... Å dæven ta! Skal si jeg angra LITT da jeg bare kvakk til og hylte aaaauuuuuuuuu!!!!!!!!! Mens hun bare fortsatte å trykke inn nåla. Og så satt hun en nål i foten og den var ikke vond å sette, men det var vondt fra tåa til kneet etterpå og det var SKIKKELIG vondt alstå! Hun sa at hun så jeg var veldig rød rundt de fleste nålene og det tydet på at hun hadde truffet veldig godt sa hun:) Så nå gleder jeg meg bare til jeg skal sove:)

Lille skatten i magen har funnet ut at den skal sparke og vinke og hikke i HELE dag virker det som:) Har holdt på siden kl 5 i morges, så jeg er veeeeldig trøtt nå ja.

Men koselig da:)

var veldig koselig på onsdag ja, så det må vi gjenta igjen. hele neste uke har jeg noe på agendaen hver dag og gan ske mye uken etterpå også med lege og fysio 3 dager, så vi får se når vi får det til igjen:)

Min kjære dro hjemmefra kl 5 i dag tidlig og kommer hjem om en times tid tror jeg. Så skal han jobbe i morgen også, men søndagen har vi sammen da:) Neste uke har jeg foreldresamtale i bhg på mandag, sykehuset på tirsdag, fysio onsdag og JM og fysio på fredag..... Travle dager det her:)

Du får kose deg foran tv-skjermen i kveld snuppa:)

Stooooor klem

Skrevet

Huff så trist du ikke fikk den premien da! Du kunne nå iallefall fått gavekortet i det minste! Har selv en del på tapeten neste 14 dgr. Jordmor, hårklipp, datters bursdag med noe mer feiring, konfirmasjon osv. Men vi finner tid igjen vettu. Håper på pent vær nestegang så kan du jo komme til meg på verandaen. Vi blir nok mye gressenker fremover ja! Godt vi har noe flott å se frem til.

Tøff du er med de nålene asså. Hadde aldri gjort det, hehe.

Se på 3 -tri m hun som fødte en stor gutt. En meget tøff fødsel, merker jeg gruer meg ja,hehe. Klemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...