Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære sønn er helt dødstrøtt kl 18 om han ikke har sovet dupp etter kl.15,så jeg bare må legge han...

er det alt for tidlig? skjønner ikke hvordan jeg skal få han til å holde seg våken litt lengre...

han er 4 mnd

Skrevet

Datteren min la seg klokken 18 hele sitt første leveår...og våknet opp klokken 06 hver morgen. Vi har heldigvis vært veldig obs på dette med andremann og vi sørger for at han sover en liten time fram til klokken 17, også legger vi han for natten 1930 og da sover han til klokken 08. Veldig deilig å slippe grytidlige morninger. Hvis du vil utsette leggingen en times tid på kvelden kan du distrahere han med å la han ligge litt naken, gi han et bad etc. Og sørge for at han ikke sover altfor lenge tidligere på dagen, så han trenger en ettermiddagshvil.

Forøvrig så er ikke datteren vår, på 3, morgenfugl lengre i det hele tatt, så det kan snu.. hun sover gjerne til 9 om hun får, og legger seg nå 20.

Skrevet

Her legger han seg kl. 17.30 - 18.00 og våkner kl. 06.30.. oppe cq kl. 04 og spiser. Idag la han seg kl. 17.. fikk han ikke til å sove hele dagen, så han var stuptrøtt stakar. 7 mnd er han nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...